Hallo, Net zoals zovelen op dit forum heb ik een grote kinderwens. Ik heb geen partner en ik heb gekozen om BAM moeder met behulp van een donor te worden. In Januari ben ik gestopt met de pil. In juli heb ik de eerste zelfinseminatie gedaan die mislukt is. In oktober heb ik de tweede poging gedaan (3 dagen achtereen met behulp van ovulatietesten) en het is raak; ik ben zwanger! Misschien kunnen jullie ook van deze methode gebruik maken al heb je wel een partner. Informatie staat op: www.freya.nl Succes!
Van mij ook gefeliciteed met je zwangerschap! En dapper van je, zoiets beslis je vast niet in een avondje. Mag ik vragen hoe oud je bent, en wat waren de reakties van je omgeving? Groetjes, XXAnnalise
gefeliciteerd hoor! knap van je! als je het niet erg vind vrij ik lekker met mijn partner voor een baby maar voor meiden met en meiden partner of waarbij het vrijen niet altijd goed gaat is het een goede oplossing!
Moest ik geen partner gehad hebben op m'n dertigste of zo dan had ik het ook zo gedaan... gelukkig al getrouwd en nu samen zwanger...
Hallo Annalise, Ik ben 33 en heb er inderdaad een tijd over gedaan om deze beslissing te nemen. Een relatie zou fijn zijn geweest. Ik heb nog niemand gezegd dat ik zwanger ben omdat het nog zo pril is. Wel heb ik mijn familie gezegd dat ik van plan was om op deze manier zwanger te worden.
Ik wil je even van harte feliciteren en ik vin dhet heel knap dat je zo'n beslissing hebt kunnen nemen. Hoever zou je nu zwanger zijn dan. Ik zou het geloof ik toch wle aan iemand vertellen zodat je het kan delen, maar asl je het zelf wil doen is dat natuurlijk ook prima. Maar ik ben hartstikke blij voor je. gr tascha