Hallo dames, Ik lees dat je aan het einde van de zwangerschap meer afscheiding produceert, al dan niet wateriger. Maar ik heb bijna helemaal niks meer, al ruim een week niet. Is dat normaal? Zit toch al in week 39 dus. Wie heeft of weet wat dat zou kunnen zijn?
Ik zou me er niet druk om maken meis! De ene zwangere heeft dat wel, de andere niet. Zolang de controles goed zijn en je meisje doet het goed, no worries . En als je je er erg veel zorgen om maakt, gewoon ff vk bellen.
Hoi hoi, Maak me verder geen zorgen want voel haar nog aardig veel haha, tot pijnlijk aan toe. Maar omdat ik er verder niks over kan vinden, vroeg ik het me af. Ik heb alleen heel af en toe een scheutje witte slijm maar best weinig, en dat is dan maar hooguit 1x op een hele dag. Weet ook niet of dat dan delen van de slijmprop zijn? Ik had dit allemaal niet bij de andere 2. Dit keer is het zooo anders haha... Maar iig bedankt voor je reactie Zie trouwens dat je net zover bent als ik Heb jij ook last van voorweeen en dat soort dingen? gr