hoge telefoon rekening man

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuwpop, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    mijn man krijgt een mail van zijn telefoonprovider dat hij over zijn bundel heen zit, hij heeft gelijk gebeld hoe dat kon, er bleek geen datalimiet aan zijn bundel te zitten en heeft dit gelijk online geregeld.

meestal zit hij rond de 100,- a 150,- per maand aan bel en internet kosten maar die bewuste maand was hij 380,- kwijt :$

ik zag dit vanavond via internet bankkieren en schoot uit mijn slof,
    hij reageerde pissig terug. heb hem gevraagd om een uitdraai te maken van zijn data verkeer, dit kon en wilde hij niet meer, begrijpelijk hij is moe en ziek en moet morgen weer vroeg op. toen ik aanbood om er vd week naar te zien en zijn wachtwoord nodig had zei hij: ja die weet ik niet meer die Skype ik je vd week wel maar je kan er toch niks uithalen waardoor het gekomen is! o waarom dan niet? nou omdat ik er nu een limiet heb opgezet.
    toen ik vroeg hoe denk jij dan dat dit komt was zijn antwoord ach je kent t wel even face booken filmpje zien bla bla en toen kwam mijn achterdocht naar boven, want hij zit al geruime tijd op face book en nog nooit z,on hoge rekening gehad.

ik ben een achterdochtig persoon geweest en was dit redelijk kwijt maar hierbij moest ik toch weer even slikken, is hij wel eerlijk t.o.v mij? en wat moet ik hier nu mee? er met hem op terug komen of niet?

ik vind het erg moeilijk en ik wil ook absoluut mijn man niet in een kwaad daglicht zetten, we hebben t nodige wel voor de kiezen gehad de laatste jaren.

2. Metire

Metire Niet meer actief

Wat zou je willen nakijken dan? Wat denk je te vinden? Ik zou het denk ik ook niet leuk vinden als ik een hoge rekening had en mijn vriend meteen mn wachtwoord wil hebben om me te controleren..

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    380 euro WOW

sowieso vind ik hem een hele hoge rekening hebben maar goed.

ik zou de boel ook niet vertrouwen. hier zou het dan ook zijn Open je geeft openheid van zake OF je gaat over op een prepaid kaartje zonden internet.

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    €380 is wel een hele hoge rekening.
    Maar inderdaad als je geen datalimiet hebt dan loopt het bedrag aardig snel op. Heeft hij in die periode ook niet in het buitenland gezeten?

En laat het hem misschien zelf eerst uitzoeken voordat jij dit voor hem gaat doen.
    Als ik zo zou reageren tegen mijn vriend als je hierboven hebt beschreven dan zou hij dat absoluut niet leuk vinden.
    Hij zou zich gecontroleerd voelen.
    Aangezien je vriend nu ziek is en sowieso niet lekker in zijn vel zit zou ik het even zo laten en over 2 dagen alsnog erover beginnen of hij al weet waarom de rekening zo hoog was, en ook aan hem uitleggen dat je daar achterdochtig van word. Misschien bindt hij dan wel in en legt hij aan je uit waar het aan ligt?

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Dat zal best maar ik zou wel willen weten hoe hij aan zo'n hoge telefoonrekening komt.
    Daar zit een luchtje aan.

6. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ik zou willen nakijken waar t aan ligt
    nee dat snap ik van dat wachtwoord maar als je niks te verbergen hebt dan...........

7. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    mijn man kan niet zonder internet dus prepaid gaat t niet worden.
    hij werkt in het buitenland.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    150 euro vind ik al absurt eigenlijk? 380 is outstanding

9. Metire

Metire Niet meer actief

Heeft hij net een nieuw abonnement of heeft hij die al langer?

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.294
    113
    Nederland
    Wow! 380 euro.. Ik vind die 100-150 per maand ook veel hoor. Dan heeft hij flink wat bel/sms en data bundel. Kom ik aan met 20 euro per maand :D Maar ik zou ook wel willen weten waar dat bedrag vandaan komt. Normaal gesproken kun je dat toch online inzien? Tenminste ik wel. Krijg per e-mail mijn factuur binnen met een specificatie van de kosten.

11. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ik ook :x

12. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    hij is net overgegaan naar een ander abonnement.

13. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    hij ook maar niet met specificatie kosten die moet hij online opzoeken en daar had meneer geen zin meer in.
    hij heeft echt internet nodig door de week om zijn werk te kunnen doen.

14. Metire

Metire Niet meer actief

Dan kan het best zijn dat er inderdaad geen limiet op zn data zat, en dan zit je heel snel over je bundel heen met een beetje facebooken/appen etc. Heb ik ook gehad toen ik net een nieuw abbo had! Maargoed, misschien kan hij het geld wel terugkrijgen.. weet niet wat voor abbo hij afgesloten heeft

15. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Dat is meestal al een grote adder onder het gras. Lees altijd goed de kosten als je geen data limiet hebt afgesproken. Vooral als in gaat op "speciale" aanbiedingen want dan moet je heel goed de kleine lettertjes lezen.
    Ik zou als ik jou was, het deze week nog ns rustig erover hebben met vriend.

16. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier zou ik het toch ook verdacht vinden als ie ineens 250 euro meer heeft dan normaal. En ik zou er vooral vanalles gaan achter zoeken en het echt wel niet betrouwen.
    Hij zou toch echt wel met een deftig excuus mogen komen bij mij.

Gelukkig is die van mij niet geïnteresseerd in die dingen ... Hij werkt met een gewone gsm (zonder internet) en een prepaid kaart die ik oplaad, omdat meneer niet weet hoe dat moet. Als ie bijna zonder belwaarde zit, verwittigt ie mij en dan zet ik er 30 euro bij. En daar komt ie dan weer een paar maanden mee toe.

17. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    hoe kan je denk jij dat geld terug krijgen dan? welk abbo hij heeft afgesloten weet ik niet.

18. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    zal ik doen er nog eens rustig met hem er op terug komen, zoals ik al eerder zei ik wil mijn man niet in kwaad dag licht stellen maar mijn hersenen kraakten hierbij wel even :(

19. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik had dat ook, met mijn nieuwe abonnement.. Waarschijnlijk staan de instellingen verkeerd. Als de telefoon updates wil installeren, kun je beter de instelling op alleen bij wifi verbinding zetten,
    Anders download ie te pas en te onpas alle updates..en dat kost je echt megaveel

Ik keek toen op mijn app en was ineens al door bundel hern en 97 eur kosten, toen belde ik vodafone en die legde t zo uit

Succes :)

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Snap ik wel.. Wij hebben het ook gehad (maar dan met iets wat lijkt op een Dongel, volgens mij moesten we toen 500 extra betalen :(), maar ik zou er toch wel even m'n wenkbrauwen van optrekken als dit bij m'n vriend opeens gebeurde..

Maar hopen dat het inderdaad aan de adder onder het gras ligt!

Deel Deze Pagina