Hoi allemaal, Willen jullie eens meekijken? Sinds een aantal dagen heb ik steeds meer kwaaltjes gerelateerd aan zwanger zijn: Steekjes in m'n onderbuik en liezen Ineens een ijzersmaak in mijn mond Moeilijkere stoelgang Hele smaak anders Sterkere reuk Grotere borsten en tepelhof met bultjes erop Ook mijn huid en haar is beter Vermoeidheid Minder eetlust (dat is vreemd voor mij 😉 Nu was ik zo bang dat ik mezelf gek aan het maken was.... Nu heb ik gisteren en vandaag een early test van kruidvat gedaan. Zaterdag is pas mijn NOD, maar kon me echt niet meet inhouden. Gisteren was er een heel erg licht streepje maar dat was zeer discutabel of het wel een streepje mocht heten. Vanochtend toch weer eentje gedaan en daar was echt een lichtstreepje op te zien (foto). Wat denken jullie ben ik gek of is het echt??
Je bent niet gek hoor haha ook ik zie het streepje! voorzichtige felicitatie en op naar een knaltest!
Voorzichtig gefeliciteerd. Ik weet niet waar in je cyclus je zit, maar je zou een kruidvat 2v5 kunnen proberen.
Ik zie m ook wel beetje een onduidelijke foto.. Maar alvast een voorzichtige felicitatie hopelijk loopt het mooi op aangezien ik hier ook zulke testen voorbij ziet komen waarbij degenen dan erg teleurgesteld is als ze toch ongesteld word met andere woorden t lijkt wel of er steeds meer valse strepen voorbij komen al denk ik dat deZe wel goed is en daarbij t is je gegund hoor
Ik zie het ook!!! Alavast proficiat! Ik heb hetzelfde test gedaan vanochtend maar helaas negatief... Een heeel heeel lichte streep. Ik dacht dat mijn NOD vandaag was maar weer even berekend vanaf mij eisprong 23okt. En mijn NOD is pas 6/7nov. Ik baal ervan. Want de kwaaltjes wat jij beschrijft heb ik het ook min of meer.
Dank jullie wel!! Ik besef me dat ik vroeg ben en dat het alle kanten op kan! Maar wel fijn om te merken dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt (of misschien mijn hoofd en hart die zo graag willen ) Over 2 dagen nog eens testen met een k2v5. Hopen dat het idd op blijft lopen en goed zal gaan!!
Diyaa, ik teste gisteren ook en was toen ook een heel licht streepje.. Hopelijk heb je over paar dagen wel een positieve! Mijn motto is maar: zolang er geen menstruatie is is er nog hoop!! We zijn eigenlijk gewoon te vroeg, mijn NOD is ook pas de 7e.... Zo spannend he die laatste wel voor NOD!!
Zonnetje, Het is zeker spannend. Weet zeker dat jij 6nov een prachtige + hebt! Vorige maand had ik ook gezeg dat als ik niet ongi wordt dan is er hoop. 14 dagen na NOD bloed laten prikken en HCG was 0.00. 23okt eisprong gevonden met de ov testen en heel goed geklust. Dus ik hoop dat het raak is of dat ik ongi wordt.. Als deze gemene klachten maar verdewijnen..
Ik zie ook een kruisje ,spannenddd hihi !! Ik hoop dat het ook echt zo is voor iedereen hier die een wens heeft en wens jullie een fijne mooie gezonde zwangerschap toe !! Xxxx
Vanochtend een k2v5 gedaan... Foto is helaas niet heel scherp, maar duidelijk een streep! Kan het nog niet helemaal geloven! 😳 Morgen is m'n nod!