Ik ben toch niet gek??!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zonnetje3, 4 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Willen jullie eens meekijken?
    Sinds een aantal dagen heb ik steeds meer kwaaltjes gerelateerd aan zwanger zijn:
    Steekjes in m'n onderbuik en liezen
    Ineens een ijzersmaak in mijn mond
    Moeilijkere stoelgang
    Hele smaak anders
    Sterkere reuk
    Grotere borsten en tepelhof met bultjes erop
    Ook mijn huid en haar is beter
    Vermoeidheid
    Minder eetlust (dat is vreemd voor mij 😉)

Nu was ik zo bang dat ik mezelf gek aan het maken was.... Nu heb ik gisteren en vandaag een early test van kruidvat gedaan. Zaterdag is pas mijn NOD, maar kon me echt niet meet inhouden.

Gisteren was er een heel erg licht streepje maar dat was zeer discutabel of het wel een streepje mocht heten. Vanochtend toch weer eentje gedaan en daar was echt een lichtstreepje op te zien (foto). Wat denken jullie ben ik gek of is het echt??

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zie inderdaad een streepje hoor! Voorzichtig gefeliciteerd alvast!

3. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Je bent niet gek hoor haha ook ik zie het streepje! voorzichtige felicitatie en op naar een knaltest!

4. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    je bent niet gek ! ik zie het streepje ook

5. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Voorzichtig gefeliciteerd. Ik weet niet waar in je cyclus je zit, maar je zou een kruidvat 2v5 kunnen proberen.

6. Sammiejj91

22 jan 2013
    37
    0
    0
    Gefeliciteerd. Harstikke zwanger.
    :)

7. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Ik zie m ook wel beetje een onduidelijke foto.. Maar alvast een voorzichtige felicitatie hopelijk loopt het mooi op aangezien ik hier ook zulke testen voorbij ziet komen waarbij degenen dan erg teleurgesteld is als ze toch ongesteld word met andere woorden t lijkt wel of er steeds meer valse strepen voorbij komen al denk ik dat deZe wel goed is en daarbij t is je gegund hoor :)

8. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.739
    113
    Nee hoor, je bent niet gek! Ik zie hem duidelijk!
    Hopen dat ze mooi oplopen!

9. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Gefeliciteerd

10. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik zie ook een streepje! Voorzichtig gefeliciteerd!

11. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

Ik zie het ook!!! Alavast proficiat!

Ik heb hetzelfde test gedaan vanochtend maar helaas negatief... Een heeel heeel lichte streep.

Ik dacht dat mijn NOD vandaag was maar weer even berekend vanaf mij eisprong 23okt. En mijn NOD is pas 6/7nov.

Ik baal ervan. Want de kwaaltjes wat jij beschrijft heb ik het ook min of meer.

12. Zonnetje3

Dank jullie wel!! Ik besef me dat ik vroeg ben en dat het alle kanten op kan! Maar wel fijn om te merken dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt (of misschien mijn hoofd en hart die zo graag willen ;) )

Over 2 dagen nog eens testen met een k2v5. Hopen dat het idd op blijft lopen en goed zal gaan!!

13. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

En ik zie ook het kruisje, hartelijk gefeliciteerd en nee je bent niet gek ;)

14. Zonnetje3

Diyaa, ik teste gisteren ook en was toen ook een heel licht streepje.. Hopelijk heb je over paar dagen wel een positieve!

Mijn motto is maar: zolang er geen menstruatie is is er nog hoop!! We zijn eigenlijk gewoon te vroeg, mijn NOD is ook pas de 7e....

Zo spannend he die laatste wel voor NOD!!

15. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een streepje! Hopelijk overmorgen een duidelijkere test!

16. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

Zonnetje,

Het is zeker spannend. Weet zeker dat jij 6nov een prachtige + hebt!

Vorige maand had ik ook gezeg dat als ik niet ongi wordt dan is er hoop. 14 dagen na NOD bloed laten prikken en HCG was 0.00. :(

23okt eisprong gevonden met de ov testen en heel goed geklust.
    Dus ik hoop dat het raak is of dat ik ongi wordt.. Als deze gemene klachten maar verdewijnen..

17. Zonnetje3

Dat is idd een ander verhaal... Ik ga hard voor je duimen dat je snel een positieve test hebt!!

18. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ik zie ook een kruisje ,spannenddd hihi !! Ik hoop dat het ook echt zo is voor iedereen hier die een wens heeft en wens jullie een fijne mooie gezonde zwangerschap toe !! Xxxx

19. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Nou die is toch harstikke duidelijk? Zaterdag de knaltest!! Gefeliciteerd!! Xx

20. Zonnetje3

Vanochtend een k2v5 gedaan...

Foto is helaas niet heel scherp, maar duidelijk een streep! Kan het nog niet helemaal geloven! 😳

Morgen is m'n nod!

Deel Deze Pagina