Eigenlijk helemaal geen, met 38,2 nog bij de vk geweest en daar vertelde ik dat ik er klaar mee was. De vk maakte gewoon een afspraak voor de week erop en zei me dat niks er op leek dat de kleine snel zou komen. Gewoon gaan slapen en s'morgens wakker geworden met weeën dus kon de vk bellen . die geloofde me niet omdat ik zelf de deur voor haar open deed , nog te snel de trap op liep en de baby nog niet ingedaald was maar bij het controleren van mijn ontsluiting bleek ik al op 4 cm te zitten 8 uur nadat ze bij ons binnen liep is onze dochter in het ziekenhuis geboren. Dus voortekenen.......... Tja of ik heb ze gemist of ze waren er gewoon echt niet.
Ik had al een paar weken veel last van voorweeen en harde buiken. Dag van te voren werd ik verkouden en begon ik te spugen. Savonds prima geslapen en sochtends braken mijn vliezen, toen ging het allemaal heel snel. Niet echt hele duidelijke voortekenen gehad dus
bij me eerste had ik al weken voorweeen. Maar op de dag dat de weeen begonnen had ik heel veel voorweeen er zat nooit langer als 20min tussen maar ze deden geen pijn en kwam niet regelmatig. Dus dat was me voorteken . In de avond stopte het dus dacht ga slapen en toren begon het gelijk heftige weeen om de 2 min. En moest poepen had me helemaal leeg gepoept toen de vk gebelt en ja hoor 7cm dus best wel lekker. En bij me 2e ingeleid duss geen voorteken gehad.
Bij de 2e was het enige voorteken dat de kleine die middag voordat de weeën begonnen (ik dacht nog steeds dat het voorweeën waren, dacht dit ik ingeleid zou moeten worden aangezien ik al bijna 41 weken was) werd ik echt gek van de drukte in mijn buik, ik kon bijna niets meer zo actief dat hij was. Even later begonnen dus de weeën. Bij de 1e dacht ik darmkrampjes te hebben, bleken dus uiteindelijk ook (weinig effectieve) weeën.
4 dagen voor de bevalling wilde ik nergens meer naar toe, en heb alles nog een grote schoonmaak beurt gegeven. Ik kon het toen niet laten haha.
Ik zou ingeleid worden met 41 weken. Lag al n paar dagen in het zkh en de avond ervoor braken de vliezen en kwamen de weeën op gang. Moest wel wat vaker (lees: nog vaker) plassen die laatste dag, maar dat viel eigenlijk achteraf pas op doordat een verpleegkundige eerder gezegd had dat dat een voorteken zou kunnen zijn.
Ik ben ingeleid, dus niet echt duidelijke voortekenen. Ik had wel al enige tijd last van veel harde buiken. Toen ik die ochtend in het ziekenhuis kwam, was er ook al 2 cm ontsluiting. Het zat er dus wel aan te komen, maar in mijn ogen niet duidelijk.
Geen voorteken. Ik was 38.4 Sochtend nog lekker boodschappen doen en ik stap binnen en flats. Vliezen gebroken
Had eigenlijk nergens last van tot eind van de middag. Toen kreeg ik rugpijn maar zocht er niks achter. Om 18.15 braken de vliezen en begonnen de rugweeen.
Ik had al een week bloedverlies. Dat kwam omdat de baarmoeder open ging. En toen kreeg ik op woensdag donderdag vrijdag nacht weeen om de 4/5 min. Smorgens liepen die weer af tot 1 op de 15/20 min. Zaterdag morgen braken mijn vliezen en toen stopte de weeen. Toen is het snachts weer begonnen met een 12 u duurende weeen om de 1 a 2 minuten. Helaas infectie op vruchtwater door langdurig gebroken vliezen en om zondag middag om 15:57u spoed keizersnee. Ben bevallen op 38-4
Eigenlijk geen voortekenen. Wel had ik maandagavond nog gezegd met precies 38 weken nu mag hij komen, want het geboortekaartje is geregeld, zijn wieg is in orde en we hebben een nieuw matras binnen gekregen. Die nacht braken mijn vliezen, maar hij is pas na inleiding op donderdag geboren. De weeen kwamen niet echt op gang.
geen voortekenen 1e hogevliesscheur en bevalling ingeleid 38+2 2e 6 uur ineens een zware wee en toen weeenstorm 8 uur lag ze op mijn buik 40+5
bij onze dochter was ik extreem moe en de vrijdag voor dat ze geboren is had ik ineens veel energie. ik zei nog tegen mijn man het lijkt wel of ik vandaag of morgen moet gaan bevallen en dat mijn lichaam dat weet want ik heb zo veel energie. en ja wel hoor de zaterdag er na is ze geboren
Had al 2 weken voorweeen en 2 cm ontsluiting. Bij bezoek vk aangegeven hoofdpijn te hebben gehad avond daarvoor. Bleek ook eiwitten in mn urine te hebben en mn bloeddruk was verhoogd. Zou de volgende dag gestript gaan worden. 's nachts rond 12u braken mn vliezen en na een uurtje de weeën. Rond 8:30 is ze geboren.