bloedverlies bij 20 weken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door debbie1983, 19 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hallo..

ik ben afgelopen vrijdag naar de vk geweest en alles was goed.. nu heb ik sinds ik zwanger ben last van groening slijm uit mijn vagina.. dit is allemaal nagekeken op schimmels enz en daar is niets uitgekomen,..

nu zie ik sinds vanmorgen bij het afvegen van het plassen bloederig slijm op het papiertje zitten... een beetje bruin maar ook een beetje rood..

ik heb voor de rest gelukkig geen krampen of iets en voel je beeb regelmatig bewegen ben inmiddels 20 weken zwanger..

we hebben ook geen gemeenschap gehad of andere 'drukke' dingen heb ik ook niet gedaan.. bijhalve mijn schoonmaakwerk dan 30 uur in de week en 100 km in de week fietsen.. ook heb ik 1.5 week geleden een echo gehad en is niets gezegt over een evetuele voorliggende placenta en ook mijn baarmoedermond is vanmorgen gecheckt en is dicht zei de

maak me desondanks toch ongerust.. kunt u mij hier meer over vertellen.. het moest even snel tussen door bij de vk omdat het heel druk was

alvast bedankt
    debbie

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi debbie,

Je hoeft je geen zorgen te maken, het is waarschijnlijk afkomstig van je goeddoorbloede en iets kwetsbare baarmoeder mond.
    Pas als het bloedverlies helderrood en zoveel is als een menstruatie (of meer) dan moet je je zeker weer even melden bij je verloskudnige maar dit is geen probleem!
    Groetjes imke

3. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    bedankt voor de snelle beantwoording.. !

het is prettig om te weten dat meerdere mensen die mening hebben..
    we gaan in iedergeval met een gerust hart shoppen voor de baby a.s. zaterdag.. had je maar een luikje in je buik denk ik af en toe maar..

grtn debbie

Deel Deze Pagina