Hallo allemaal. Ik had even een vraagje: Ik heb vorige week donderdag en vrijdag ontzettend last gehad van steken in mijn onderbuik en rug. Het was net of er een band in mijn buik zat die helemaal pijn deed. Dus gewoon rondom helemaal pijn onderin. Beetje vaag maar hoop dat jullie het snappen. Wat kan dit voor pijn zijn geweest? Ik heb vorige week dinsdag/woensdag eisprong gehad en de hele week om de dag geklust... Wie kan me antwoord geven? Groetjes Wendie
Lieve Wendie, Een innesteling vindt normaal gesproken tussen de 5 à 10 dagen na de ovulatie plaats. Waarschijnlijk kan je dat dus niet gevoeld hebben. Weet je zeker dat dinsdag of woensdag je eisprong hebt gehad? Want de pijn die je omschrijft herken ik ook wel van de pijntjes die je kan hebben bij een eisprong. Vooralsnog kan je vrees ik niet veel meer dan afwachten. Ik hoop dat je over enige tijd goed nieuws kan brengen! Groetjes, Josien
Ik herken het ook meer als de eisprong. Ik heb deze keer de innesteling gevoeld en dat voelde heel anders dan wat jij omschrijft. En de innesteling is geen 5 dagen na je eisprong, maar pas veel later!
Ja, dat snap ik. Maar nou vergat ik erbij te vertellen dat ik afgelopen dinsdag ook vage pijn had. Tepels begonnen zeer te doen.. En misselijk en weer een wee gevoel in mijn buik. Ik ben benieuwd. En dit voelde echt niet als de eisprong vorige week, want die pijn ken ik wel. Liefs Wendie
En Jippie, Wat voelde jij bij de innesteling? Wat kan je dan voelen, wat voor soort pijn? WEet iemand dit?
Als ik dit nog een keer teruglees, zie ik dat ik wat verkeerd heb getypt. Ik zal het verhaaltje nog een keer typen. Sorry Ik heb vorige week donderdag en vrijdag raar gevoel steeds gehad in mijn buik. Net of er elke keer luchtbellen ofzo inzaten die elke keer ploften. Heel raar. En afgelopen maandag en dinsdag heb ik ontzettend last gehad van steken in mijn onderbuik en rug. Het was net of er een band in mijn buik zat die helemaal pijn deed. Dus gewoon rondom helemaal pijn onderin. Beetje vaag maar hoop dat jullie het snappen. Wat kan dit voor pijn zijn geweest? Ik heb vorige week dinsdag/woensdag eisprong gehad en de hele week om de dag geklust... Wie kan me antwoord geven? Groetjes Wendie
ja, spannend hoor... ff afwachten maar.. nog een paar daagjes... hoop het wel, maar ga er niet teveel vanuit, anders wordt het een teleurstelling. jij ook zwanger zie ik? Gefeliciteerd! groetjes wendie
Nog 4 dagen, dan mag ik testen... Ik heb vandaag de 3 testen besteld van Mat Care via de webwinkel hier. Iemand daar ervaring mee? Zijn het goede testen?