Ik heb het weer... ik had gister ongesteld moeten worden. Vandaag kan ik beter gratis werken voor mijn baas, want ik heb mijn hoofd alleen maar bij het wel of niet zwanger zijn. Over symptomen gesproken: ik voel me goed, heb eigenlijk nergens last van, alleen lijkt het alsof ik een beetje een trekkerig gevoel heb in beide liezen. Maar ja, ik weet dat je 'psychisch' ook erg veel kan voelen. Nu wil ik graag testen om het te weten. Aan de andere kant, als het weer niet zo is (we zijn al langer dan een jaar bezig) dan wil ik graag zsm weer ongesteld zijn, en dan zit ik dáár weer op te wachten...
mm tja.. zo gaat dat denken jullie er over om eens naar een dokter te stappen omdat jullie nu al een kaar bezig zijn?
Ja, ik heb met de huisarts afgesproken dat we in januari langs komen als ik tegen die tijd nog niet zwanger ben. Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen...
hey kimmie, ik weet precies hoe je je voelt! mijn banner klopt niet helemaal en eigenlijk is vandaag mijn nod (met de langste luteale fase tot nu toe). ben er ook iets te veel mee bezig. ik heb wel getest (negatief) en dan nog laat t me niet los. (misschien duurt het iets langer voor het genoeg hormoon voor een test is en dat soort gedachten. maar ook: je weet toch wel beter in ronde 14, er is elke maand wel iets waardoor je denkt dat het zou kunnen) ik weet dus niets anders te zeggen dan: sterkte de komende dagen! liefs, lauwie
Het wachten-op-NOD-trauma... Dat kennen we allemaal. Heel naar, maar je moet er echt even door. Wanneer ga je testen?