goedenavond dames... ik had een vraag... hoe lang of hoeveel dagen van te voren hadden jullie steeds last van krampen voor dat het zeg maar echt doorzetten?? ik ben nu 37 weken en heb steeds krampen van onderen!! en regelmatig harde buiken!! maar heb ook het gevoel dat het nog wel weken zo door kan gaan met dat zeurderige gevoel... ik hoop dat ik een beetje antwoord op mijn vraag kan krijgen!! groetjes michelle
ik ben dan niet zo'n opbeurende partij denk ik, maar ik rommel al vanaf 32 weken en nog steeds beeb in buik!! hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten
Bij mij begonnen de krampen op de maandag...echt zo een mega omgesteldheidsgevoel...ik dacht dat het voorweeen waren en heb de hele dag ik bed gelegen. Van maandag op dinsdag nacht braken mijn vliezen (36 wk en 1 dag) maar toen gebeurde er niets...ik zou dan die donderdag ingeleid worden maar uiteindelijk de donderdag spontaan bevallen. (36 wk en 4 dgn) Het kan dus wel...maar denk dat het ook bij iedereen anders is! Succes iig! Liefs Debbie
Pfff, heb al sinds 36/37 wk een onrustig gevoel in mijn buik. Met voorweeën, harde buiken, steken van onder.... En ik ben nu 40,1 wk zwanger en nog niks.... 8)
hier hetzelfde,zo`n vreemd drukkend gevoel op mn blaas (denk ik) had dit bij mn zoontje niet dus zit eigenlijk te wachten tot de boel doorzet... maar het zal er wel bijhoren,al die vage tekenen...
Ik kreeg vanaf vrijdag veel last van krampen en harde buiken. Dacht ook zelf steeds dat de kleine zich in dat weekend wel zou aandienen, wat dus niet gebeurde... Op maandag namen de krampen toe en aan het eind van de middag braken mijn vliezen. ongeveer 15 uur later is onze dochter geboren.
ik ben nu bijna 26 weken en bij mij rommelt het nu al dat ik snacht wakker lig met harde pijnelijke buiken maar goed dat zal ook wel tot het eind van de zwangerschap zijn dus het zegt allemaal niks het is gewoon afwachten
in week 39 had ik buikkrampjes en mn darmen rommelden de hele dag. met 39 weken en 6 dagen is de kleine geboren. verder geen enkel voorweeen, had ook weinig harde buiken. of je wel of niet ergens last van hebt zegt niks over wanneer je gaat bevallen.
Bij mij rommelt het al vanaf week 35 en vanaf week 38 al flinke weeen. Maar zoals je ziet zetten deze ook niet door.
ik loop ook al een paar weken met krampen etc. Paar keer loos alarm 's nachts, wordt er een beetje moe van. Helaas zegt het dus weinig, maar hoop voor jou dat het niet lang meer duurt!