Hallo meiden, Na een lange nare periode ben ik weer langzaam uit mijn dalletje aan het kruipen. Ben inmiddels verhuist en pak mijn leventje(en mijn ozo grote kinderwens) weer langzaam op. Tis denk ik meer als een jaar geleden dat ik hier voor het laatst was en toen er ineens giga veel dingen(op het laatst mijn miskraam)in mijn leven misging heb ik besloten hier weg te gaan. Maar ja het was hier zo supergezellig met zoveel leuke meelevende meiden waar ik veel steun aan heb gehad dat ik het niet kon laten weer langzaam terug te komen! Heb sinds heel kort weer een voorzichtige relatie met een hele lieve man,we doen het heel rustig aan omdat ik het niet wil verpesten doordat ik zoveel teleurstellingen heb gehad waar ik zeer onzeker van ben geworden! Maar goed,we zijn nog niet heel erg bezig met zwanger worden maar wil wel langzaam weer beginnen gezellig met jullie mee te kletsen dus denk dat jullie me af en toe wel weer langs zien komen! Heel veel liefs van Palmie
Heej Palmie welkom terug hier en doe geen overhaaste dingen. Geef alles eerst n plekje. Schrijf maar weer gezellig mee hier hoor!