misschien koemelkallergie

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door sassie1980, 11 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Pffff, bel ik net Agis om te vragen hoe ik de bonnen moet declareren van de nutramigen word mij verteld dat alleen de bonnen gelden vanaf de datum dat de machtiging in is gegaan! Nu moet ik naar de apotheek om te vragen of ze 1 bon kunnen maken. Maar de potten komen van verschillende apothekers! Wat kunnen de kinderartsen ook lekker kletsen zeg!

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Probleem is dat het bij elke verzekering weer anders is, dat is gewoon niet meer bij te houden! Maar ik zou inderdaad even om geschreven bonnen vragen en alles naar ze opsturen!

3. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Zit nog even het hele topic terug te lezen hier, en lees over dunne ontlasting als symptoom. Mijn vraag is dan ook, wat is normale ontlasting dikte, en geldt dit ook voor bv kindjes?

Bij Anne heeft t eigenlijk soms vla/dikte, maar meestal nog dunner..

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Bij bv moet het dunner zijn dan bij kv. Normaal is yoghurtdikte ongeveer.

5. ProudMum

Bij Joey is het dunner dan vla, maar dat komt door de Nutriton

6. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    uHM, Magere yoghurt of volle yoghurt?

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Mag allebei. Zelfs aardbeienyoghurt kan :D

8. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ook al heeft Pete toch geen KMA, ik lees toch nog af en toe mee om te lezen hoe het met iedereen gaat.

Lucky, erg jammer dat het nu weer slechter gaat. Wat ik me dan wel afvraag? In het ziekenhuis ging het toch beter? Als hij een KMA heeft zou hij daar toch ook last moeten hebben? Is er geen andere oorzaak te bedenken? Wat was er anders in het ziekenhuis?

Ik hoop dat je snel weet wat de oorzaak is! Sterkte ermee!

Groetjes Saskia

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Roxanne; wat balen zeg.. het is ook een heerlijke bureaucratie hier he?!

Ik ben net weer bij het cb geweest, Louise's eczeem is ietsjes erger geworden. De arts op het cb weet haast zeker te zeggen dat het geen kma is. We zijn nu alweer een week bezig met normale voeding en ik moet zeggen dat ik er ook niet meer in geloof. Ze vertelde dat Louise gewoon een gevoelige huid heeft en dat het erg lastig is te zeggen waardoor het komt. Het kunnen zoveel dingen zijn. Ze zei ook dat Louise er hoogstwaarschijnlijk gewoon overheen groeit dus daar hopen we dan maar op. Voorlopig hou ik het dus gewoon op normale voeding en haar huidje goed verzorgen met vette creme.

10. ProudMum

Gelukkig is het KMA bij Louise! Wel vervelend die eczeem maar gelukkig groeit ze er ws overheen

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    hihi ik denk dat GEEN kma bedoelt ;)

12. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    In het ziekenhuis kreeg hij friso comfort met twee schepjes nutriton. De dokter denkt dat hij te snel naar huis is gegaan en toen pas weer de klachten kreeg. Hij kon in het ziekenhuis poepen met lactulose. Op een gegeven moment kreeg hij 5 ml en kon daar goed op af gaan, maar toen we thuis kwamen gaven wij dat ook maar toen stopte de ontlasting. Toen ik van de week in het ziekenhuis kwam vertelde ik dus ook van de ontlasting. Nu moet ik hem elke dag 10 ml gaan geven en volgende week terug naar de ka. Vandaag eindelijk na twee dagen ontlasting gehad. Ik had ook met de ka afgesproken om friso ha te gaan gebruiken. Nou, hij voorspelde al dat Thomas dit er wel eens heel makkelijk uit zou kunnen gooien omdat hij ook waarschijnlijk reflux heeft. Ik heb het toch gekocht en zoals voorspeld, wat een ravage. Ik moest hem helemaal in de doeken wikkelen en nog was hij zeiknat. Hij had dus ook ontzettende honger, daar ben ik dus maar meteen weer mee gestopt. Hij is sowieso een makkelijke spuger, het is best wel frustrerend om dit allemaal mee te maken, maar gelukkig blijft ons kereltje wel vrolijk. Groetjes lucky.

13. ProudMum

oeps ja!

14. ProudMum

jeetje lucky, heftig hoor

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    He bah lucky... wat een narigheid voor Thomas (en voor jullie)... Als je maar weet dat je hier altijd je verhaal kwijt kan en dat we aan je denken en duimen dat er snel een goede oplossing voor je mannetje komt!

Dikke knuffel van ons

16. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Bedankt voor de oppepper. We blijven ons best doen en elke dag is er weer een. Optimistisch zijn we gelukkig ook, verder is het gewoon een fantastisch kereltje. Groetjes lucky.

17. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hi
    Hier een update vanuit het ziekenhuis.
    Na een 'wegraking' gisterenmiddag na de voeding, zijn we via de huisarts, kinderarts hier terechtgekomen en meteen moeten blijven.
    Mijn meisje trok na de voeding helemaal bleek weg, oogjes draaide weg, en ze stopte een paar keer met ademhalen.. Ze was even helemaal van de wereld en ik dacht dat ze ermee stopte! Ik schrok me helemaal hartstikke dood. Heb een paar keer moeten schudden en porren om haar weer aan het ademen te krijgen en toen ben ik maar buiten gaan staan. Frisse lucht. Ik dacht, als dit nog 15 seconden duurt, bel ik 112.
    Gelukkig trok ze weer bij, en lag ze 10 minuten later weer lief et spelen in de box. En ma had een hartverzakking... moet weer brullen als ik eraan denk.. snif.

Ze wordt onderzocht op reflux. Vanochtend is er een sonde in de neus ingebracht voor een 24-uurs Ph onderzoek. Het is waarschijnlijk een soort flauwvallen van de pijn geweest, vermoeden ze. En er wordt bloedonderzoek gedaan op allergieen, als eventuele oorzaak van de reflux...

Ik ben blij dat er in ieder geval onderzoek wordt gedaan nu, en ben benieuwd naar de uitslag. Hoop dat ze haar erbovenop helpen.

En dat na bezoeken aan de HA, CB.. "Alle baby'tjes spugen"... Nou hier vinden ze het ook niet normaal...

In ieder geval blijven we hier tot morgen, na het onderzoek zien we dan wel verder. Ze zorgen wel heel goed voor ons, en Anne is een flinke baby :)

Grts

18. ProudMum

ooooh Ma2Be, dat is schrikken zeg! Gelukkig word Anne nu onderzocht maar het zullen de langste minuten van je leven geweest zijn!

Krijg je direct de uitslag?

19. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ma2be, wat een schrik! Dat is inderdaad niet normaal.

Was dat na een borst of na een fles? Want je eet nu toch hypoallergeen?

20. ProudMum

hier terug aan de motillium met Zantac (had Joey al), over 6 weken evaluatie. heb er een hard hoofd in

Deel Deze Pagina