Sinds half vijf vanochtend heb ik flinke weeen gehad die om de 10 minuten kwamen. (Toch wel anders dan de voorweeen die ik eerder had, omdat deze weeen over mijn hele buik pijn deden en de voorweeen voorheen vooral als een soort menstruatiepijn waren in mijn onderbuik). Ik hoopte dat het door zou zetten. Dit heeft toch tot een uur of 11 in de ochtend stand gehouden en op een gegeven moment zijn deze weggezakt. Dus in totaal zeven uur heeft dit geduurd. Onder in mijn buik blijft het wel rommelen en mijn vraag is of iemand dit herkent en of dit toch weer is gaan doorzetten? Ik ben trouwens vier dagen overtijd. Groetjes, Demi79
Die menstruatiepijn herken ik wel. Is bij mij om de 6, 7 ,8 minuten. Ook voornamelijk onderin mn buik. Als ik zit lijkt het minder pijnlijk te zijn. misschien moet ik juist bewegen om het op gang te houden
Hoi hoi, Ikzelf heb dit niet gehad, maar een vriendin van mij wel. Zij had vorige week vrijdag het idee dat het ging beginnen, is toen weer weg gezakt. De maandag daarop had ze het van 8 uur 's avonds tot 5 uur 's ochtends, is toen weer weg gezakt. Op woensdag is ze bevallen van een prachtige dochter... Dus het zou kunnen dat het echt voorbereidend werk is, maar wie weet duurt het nog even. Heel veel succes in ieder geval! Liefs Sam
Ben je stiekem al bezig? Ik had lichte, maar regelmatige weeen toen na 3u mijn vliezen braken. In plaats van dat de boel op gang kwam stopte de weeen! Dit was rond 5u 's middags. 's Nachts om 01.40u kreeg ik ineens een wee. Die was echt niet te vergelijken met die weeen van die middag. Binnen een half uur om 2 a 3 minuten weeen en om 04.55u had ik mijn mannetje in mijn armen! Hopelijk ben je gewoon al lekker bezig terwijl ik dit type of heb je je kindje al vast. Zo niet...Volhouden meis, het duurt niet lang meer!
Ja, ik herken het. 's Nachts begonnen en 5 uur later ineens een paar uur helemaal niks. Echt verwarrend was dat. Maar dat was blijkbaar stilte voor de storm, want ineens werd ik overvallen met nog heftigere weeën. De volgende ochtend was ik bevallen. Totaal 32 uur over gedaan. Dus het kan!
hallo allemaal, Ik heb nog steeds last van die stomme weeen die niet echt op gang komen. Vanmiddag rond half 3, 3 uur begon het weer. Maar helaas nog steeds geen regelmaat. Rond 6 uur een douche genomen, hierna leek het weer door te zetten, waarna het in de avond weer afzakte. Ik heb nog steeds buikkrampen met af en toe nog een wee..... Hoelang gaat dit duren (verdorie, de tekens op mijn toetsenbord doen alweer raar, kan de vraagteken hier niet achter plaatsen. Ik heb de verloskundige al gebeld, want ik herken dit niet in mijn vorige bevallingen (dit is mijn derde). Ik moet toch echt nog geduld hebben en weer opnieuw bellen als ik het niet vertrouw. Ik hoop zo dat het doorzet................
Helaas herken ik het.. Bij Sverre begonnen bij mij om 5 uur 's ochtends op maandag de weeen (bij 40+4). Uiteindelijk ben ik pas woensdagmiddag om 17:54 bevallen (40+6 dus)... En dan nog mbv een infuus met wee-opwekkers. Ik hoop ook voor je dat het doorzet! Sterkte!
Hoi Demi, Ik had dit bij mijn eerste ook... heel vermoeidend, he! Ik hoop voor je dat het doorzet en zo niet, probeer toch zoveel mogelijk rust te nemen, ontspanningsoefeningen en afleiding zoeken met film of zo, want zo kun je al je energie besparen! Ik deed dat toen niet, waardoor ik zo uitgeput was dat ik na een paar dagen naar het zh moest om met een slaapmiddeltje even bij te slapen en de volgende ochtend werd ik ingeleid (alhoewel dat achteraf niet echt nodig was geweest, want de weeën kwamen toen weer goed op gang). Achteraf had ik liever een gewone natuurlijke bevalling willen hebben, zonder ingrepen in het zh. Dus ik hoop voor je dat jij je nog even goed kan ontspannen en als je weer voldoende energie hebt, dat de bevalling dan gewoon doorzet! Succes, ik duim voor je!
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Vond het fijn om ze te lezen, ook jullie ervaringen. Heb je i.i.g. niet het gevoel dat je er alleen voor staat. Ik ben zo moe dat ik nu toch ga proberen te slapen en wie weet gebeurt er wat meer. Ik laat in ieder geval morgen weten hoe het verder afloopt. Welterusten, allemaal!
yep, ik ken het.. Bij mijn 2e dochter kreeg ik op woensdag ochtend weeën, heel de dag wel aangehouden maar geen regemaat en op zich te doen. Kreeg in de avond van de vk een slaappil en werdt rond 5 uur wakker van de weeën die ineens richting heftig gingen. En idd zoals jij omschrijft rond 12 uur waren ze weer weg. Was toen smiddag bij de vk geweest die had me getoucheerd en ergens rond 4-5 uur kwamen ze terug. Diezelfde avondis mijn dochter geboren.
Hallo, Daar ben ik alweer. Om half 2 uur s'nachts begonnen weer de weeen, het bleef onregelmatig, en om 06.00 uur zakte het weer af. Hierdoor sliep ik tot een uur of 10 deze ochtend. Nu zijn de weeen weer weg, wel heb ik af en toe een harde buik en blijft het rommelen. Snap er eigenlijk niets van. Ik heb nu al meer dan 36 uur voorweeen die nog tot niets hebben geleid. Ik voel me nog steeds moe en een wrak. Verder heb ik nog last van pijn in mijn rug en benen.
Heb zelf bij mijn eerste kindje ook weeen gehad die stopte. Had daarna 1 cm ontsluiting. Die nacht opnieuw weeen en werd de kleine geboren. Het kan nooit meer lang duren! Ben nu zelf al 41 weken en heb niets eens voorweeen.
Ik had flinke ween en toen de verloskundige kwam waren ze opeens weg. Daarna ben ik onder de douche gegaan en toen kwamen de in volle hevigheid terug, 2 uur later was ons meisje er. Dus het kan allemaal zo gebeurd zijn.....
Veel sterkte ! Ik moet zelf nog 4 weken tot de uitgerekende datum dus duurt nog even... en kan er ook niks zinnigs over zeggen verder. hierover wel : control en shift tegelijkertijd indrukken
Bedankt voor de tip! Helaas hebben de weeen verder niet doorgezet en zijn de buikkrampen ook verdwenen. Ik ben alleen verder heel erg moe .