Hallo allemaal, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben normaal vrij regelmatig ongesteld, echter de laatste menstruatie begon 2 dagen te vroeg en heeft 13 dagen geduurd (22 aug - 3 sept). Normaal ben ik +/- 7/8 dagen ongesteld. We hebben 5 en 12 september gevreeën en 6 en 7 zouden de vruchtbare dagen zijn (volgens predictor en 10 sept zou ik volgens libresse een eisprong hebben). Ik hou via de sites van predictor en libresse m'n menstruatie en vruchtbare dagen in de gaten. Volgens predictor zou ik afgelopen zaterdag ongesteld worden en volgens libresse vandaag. Ik ben nog steeds niet ongesteld en voel me ook heel anders als anders, weeïg. Ik heb (met ochtendurine) een goedkope test van het kruitvat gedaan en daar kwam een heel licht streepje, ik blij . Toen naar de drogist en een early test gehaald, ik dacht die zijn gevoeliger dus dan weet ik het zeker, toen ik thuis kwam meteen gedaan en... negatief. Kan iemand mij vertellen of er nou wel of niet een kans bestaat dat ik zwanger ben en wanneer ik eventueel weer zou moeten testen??? En als ik wel zwanger ben, dan zou het toch helemaal niet juist zijn om de begindatum van m'n menstruatie te gebruiken omdat het zolang geduurd heeft, of wel??
de test van early die zijn niks waard die geven positief aan als je niet zwanger ben en negatief als je wel zwager ben bij sommige was zelfs hun man zwanger of de kraan dus die zijn niks ik denk dat je gewoon teveel heb gedronken toen je de test deed doe morgen nog een of drink 3 uur nie en plas nie e doe dan een testje dan is je urine geconcentreerd en volgens mij ben je wel zwanger als je een licht streep je heb heb je een foto ?
Helaas geen fototoestel, heb het net met m'n telefoon geprobeerd, maar daar zie je het streepje niet op Maar wat moet ik nou met die lange menstruatie vooraf, dat zijn bijna twee weken, hoelang zou ik nu zwanger zijn?
Om het echt zeker te weten of je zwanger bent, zou je eerst beter morgen nog even een testje kunnen doen. Desnoods de Clearblue Digitaal die aangeeft zwanger of niet zwanger. Verder kun je beter voor je eisprong niet uitgaan op wat ze op diverse sites zeggen. Die gaan uit van gemiddelden en kunnen niet in jouw lichaam kijken. Wil je zeker weten wanneer je eisprong is, dan kun je beter ovulatietestjes gebruiken. Maar goed, misschien heb je mazzel gehad en ben je gewoon al zwanger!
Vanmorgen weer een KV testje gedaan en weer een heel licht streepje... Ga vanmiddag maar even een CB halen. Ik heb ook nog steeds geen enkel ongesteld gevoel.
hoi, ik heb afgelopen vrijdag ook getest met kv. ook licht streepje en gister op maandag een cb test die dan ook gelijk aan geeft hoe lang je zwanger bent. ik ben dus ook idd zwanger. hopelijk heb jij ook succes vandaag. maar een lichtje streepje is ook zwanger dus ik feliciteer je vast zachtjes hou ons op de hoogte. gr jolanda
Licht streepje is ook een streepje hoor. Ik had met de test van Matcare Ultra een licht streepje maar met Kruidvat toch echt een dikkere streep. Zegt niet zoveel..
Nou ja het zijn echt hele lichte streepjes, dat maakt me wat onzeker. Verder ben ik wel heel weeïg en heb ik totaal geen ongesteldheidsymptomen. Mijn man zit op dit moment voor werk al twee weken in het buitenland, ook niet echt leuk. Die wil ik het pas vertellen als hij thuis komt (waarschijnlijk met ongeveer een week a twee). Daar kan ik mijn emotionele molen dus niet mee delen Maar ik wil voor mezelf ook eerst de bevestiging hebben.
De kruitvat testen zijn erg gevoelig! Een streepje zegt dus in ieder geval dat er HCG in je urine zit hoe klein ook. Ik heb ook een early test gedaan en die gaf een negatief antwoord, als je naar mijn banner kijkt zie je dat die niet juist was Ik zeg: GEFELICITEERD!
Spannend! Maar wen streepje is volgend mij toch echt een teken van Hcg in je urine en dus een zwangerschap. Alvast voorzichtig gefeliciteerd.
Nou ik durf het nu toch wel te geloven, het streepje was wel heel duidelijk vanmorgen! Ik ben zwanger!!! Heb eerst een halfuur lopen, huilen, hihi... Toen m'n man een smsje gestuurd dat hij me moest bellen als ie wakker was, en het hem toen verteld. Hij krijgt als alles goed gaat het mooiste verjaardagskado ooit!
Gefeliciteerd! Wel vervelend dat je man niet thuis is nu... Kun je het niet met een hele goede vriendin delen ofzo? Dat zou ik namelijk doen...
Jahoor, een vriendin van mij probeert ook zwanger te worden dus die had ik bij het eerste hele vage streepje al gebeld . Maar ik kan niet wachten tot m'n man thuis komt inderdaad, had eerst gedacht ik vertel het hem als ie thuis komt, maar ik was zo emotioneel vanmorgen dat ik het toch verteld heb. Heb ook meteen een afspraak gemaakt bij de VK.
Ik had een week te vroeg getest (kon niet wachten) met 2v5 van de kruidvat en ook een licht streepje ochtend erna ook weer en de dag daarna ook allemaal super positief dus ik zeg : GEFELICITEERD MEID