Jeetje zeg, wat heftig! Maar het kan dus niet zo zijn, aangezien je heel laat testte dat je ei dus veel later was?
jawel het kan nog steeds zo zijn dat we dus opeens wel iets t zien krijgen,...maar ik ga er maar even niet meer van uit,....de gyn zei wel da ik me nog ff niet druk moest maken omdat het nog alle kanten uit kon gaan,en ikzelf heb net toch weer mijn allerlaatste tests uit de kast gepakt en gedaan,ze worden toch echt steeds positiever,zal m zo ff in me album zettn
Nou ik hoop voor je dat het de goede kant op gaat! Dat is wel een goed teken van die testen! Toen ik 2 weken terug een miskraam kreeg werden ze steeds negatiever, al voordat ik bloed verloor...
ja latn we het hopen,....ik ben helemaal in de war,...ben zo bezig met dat t misgaat dat ik het gevoel heb dat ik al geeneens meer zwanger ben,puur om mezelf te beschermen...als ze er morgen achter komen dat het toch een bbz is,ga ik morgenavond onder het mes zei de gynaecoloog...
ze zijn wel heel erg scherp en heel erg positief hoop echt voor je dat je korter zwanger bent dan je denkt sterkte morgen
Hoi Miranda... Ik wil je niet bang maken hoor.. maar als het een bbz zou zijn heb je ook een steeds duidelijkere test omdat het hcg gewoon stijgt... Ik had bijvoorbeeld op week 7 een hcg van 9.736. Maar zoals de arts ook zei: Het kan nog alle kanten op! De pijn tussen de schouderbladen heb ik niet gehad, dus ik kan je niet omschrijven hoe dat was... Er is een positief ding aan dit alles... Je gynaecoloog heeft in zijn achterhoofd dat het een bbz zou kunnen zijn! Er zijn er heel veel die er niet aan denken met de meest vervelende scenarios tot gevolg... Die van jou denkt eraan en gelukkig kan het nog alle kanten op! Ik duim voor je! Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte! Hoe laat je moet je er morgen zijn? Dan brand ik even een kaarsje voor je!
bij de gynaecoloog was het echter weer kut...er was deze keer wel na lang zoeken iets te zien dat op een vruchtzakje leek.... maar het hcg had sinds eergisteren verdubbelt moeten zijn en dat is het niet.het was 2019,vandaag 2805. de kans dat dit een goede zwangerschap is is klein. ik moet zondag terugkomen om bloed te pikken en maandag word er nogmaals een echo gemaakt...ik baal als een stekker
lieve danjo,ik kan j getwijfe aan mijn verhaal even niet gebruiken,ja ,zondag bloedprikken omdat dit om de 48 uur MOET gebeuren,du kan ik me melden bij de portier en dan komt er iemand bloedprikken,dus niet zoals op een doordeweekse dag.en ze DACHT wat te zien! zo beter? nee het word er niet beter van he? hier ook niet,ben kapot!
Snap het gewoon niet Bij mij liep het ook niet goed maar moest gewoon een week wachten om dan kijken hoe en wat
Lieve schat... Ik leef zo met je mee... die onzekerheid! Ik wou dat ik bij je woonde en je een knuffel kon geven... maar helaas... Ik brand wel een kaarsje voor je en ik denk aan je! Kan je maandagmorgen al...of moet je wachten tot in de middag.... Als je huilen moet... huil het er lekker uit meid! Ik duim voor je... ! DIKKE KNUFF
Danjo... Ik ken je verhaal verder niet...en wil er ook niet over oordelen... Maar bij Miranda zou het ook een bbz kunnen zijn en dat moeten ze gewoon in de gaten houden. Dat doen ze door regelmatig het hcg te bepalen in het bloed en door echoos. En ik denk idd. wat Miranda zegt... Het feit dat je het niet begrijpt is niet iets waar Miranda op zit te wachten nu... Maar zie dit niet als een aanval op jou hoor... want zo bedoel ik het niet... Ik weet hoe k*t miranda zich nu moet voelen omdat ik in hetzelfde schuitje heb gezeten.. alleen ik werd meteen opgenomen in het ziekenhuis... Maar dat is een keus die in een ziekenhuis gemaakt wordt...
ja danjo,daar kan ik ook niks aan doen,ik zou het liefste alls vergeten,vergeten dat ik zwanger ben en een maand afwachten en dan weer terugkomen,maar hier gingen ze absoluut niet mee akkoord. zondag moet ik om haf 11 bloedprikken en maandat heb ik weer een afspraak bij de gyn rond half 2