Misschien nog een kindje, maar nu nog niet...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marb, 16 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mijn man en ik zijn tot de conclusie gekomen dat we misschien/waarschijnlijk toch wel een keer een derde kindje willen. Allebei hebben we op dit moment geen kinderwens, maar we zijn nog best jong. We kunnen over een aantal jaar best nog een baby krijgen.

Herkennen mensen deze twijfels: al of niet een derde (of tweede,vierde,???) kindje krijgen? Ik wil wel graag, maar ik zie ook wel heel goed dat er veel nadelen zijn. En ik weet dus niet eens of ik wel wil of niet. Zo verwarrend! :D

Ik dacht dat er misschien meer van jullie met twijfels over een volgend kindje zitten en ik zou het fijn vinden om daar wat over te kunnen kletsen.

2. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Hoi Marb,

Ook wij hebben met veel twijfels gezeten. Wel of niet een 3de kindje.
    Voor en nadelen op een rijtje gezet en tot de conclusie gekomen het bij onze 2 kids te laten.
    Door dit besluit wilde ik de pil ook niet meer slikken en overgaan op een spiraaltje. Gestopt met de pil om vervolgens een menstruatie af te wachten maar zo ver kwam het niet. Ik bleek zwanger, en dat na welgeteld 1x een gezellige nacht ;)
    Het voelde voor ons als een "cadeautje". Het moest gewoon zo zijn. Ik moest even aan het idee wennen, maar was uiteindelijk door het dolle. Helaas is daar 5 weken geleden een eind aan gekomen. Met 16 weken braken mijn vliezen en kreeg flink koorts. Ons kindje deed het op dat moment goed maar het zag er niet goed uit. Na 3 dagen ben ik bevallen van een mooi zoon. Dit alles ten gevolge van een hardnekkig infectie.
    Dit alles is heel heftig. Maar onze wens is er wel sterker door geworden. Ik zag toen allemaal leeuwen en beren op de weg maar op het moment dat ik zwanger was verdween dat als sneeuw voor de zon. Denk vaak waar heb ik me allemaal druk om gemaakt.
    Hopelijk kunnen jullie samen een goed besluit nemen. Suc6!

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Jeetje, Anita.... Wat ontzettend heftig zeg! :( Wel heel mooi dat jullie wens nu zo duidelijk is. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat dan alles goed mag gaan.

Als ik nu zwanger zou worden, dan zouden we het ook absoluut houden (en er dolblij mee zijn), zo dubbel zijn we dan ook wel weer :p

Deel Deze Pagina