Meiden, Begrijp er 'wederom' weinig van Maar ben er wel blij mee, want dan waren we nog op tijd met klussen Schijnbaar (zie positieve ovulatie-test van net) heb ik nu dus pas m'n eisprong!! Links is donkerder dan de rechtercontrole streep. De gyn had dan toch gelijk, maar ik test de hele week al 2 strepen waarvan de linker steeds net ietsje dunner was dan de linker. Ik dacht woensdag j.l. al een positieve te hebben gehad. Nu is de rechter ..ietsje-lichter..dan de linker teststreep, oftewel de linker test-streep donkerder en dikker en mag ik er -denk ik- vanuit gaan dat m'n ovulatie nu is/de test als positief ervaren!? Het rare -vind ik- is dat m'n afscheiding plakkerig is en m'n temp nog steeds omhoog gaat. Wat denken jullie? Kunnen jullie de temp en afscheiding matchen met nu pas een eisprong? (gelukkig hebben we flink geklust deze dagen)!
Geen idee!!! IK hoop wel voor je dat je eind van deze ronde ook 2 streepjes hebt met zon zelfde test maar dan met een paarse dop...
Nou, die test ziet er inderdaad wel erg positief uit! Maar vreemd dat je temperatuur al aan het stijgen is... Hoe lang geleden dacht je je eisprong te hebben gehad? Soms slaan ovulatietesten namelijk ook positief uit als je zwanger bent. Dat had ik de laatste keer namelijk ook... maar toen zat ik al wel tegen mijn NOD aan. Succes en ik hoop ook dat je snel een paarse dop met 2 strepen hebt! Groetjes, Susanne
Ik heb uitleg aan Lotte gevr. (mede) omdat ik de testen van de site gebruik .. Dit zou de verklaring kunnen zijn: Het heeft waarschijnlijk te maken met het loslaten van het eitje. Wanneer je lichaam er klaar voor is om het eitje los te laten begint het met het aanmaken van het LH hormoon wat je ziet door een lichter linker streepje op je test. Wanneer het lichaam nou moeite heeft en het eitje niet makkelijk los kan laten blijft ie als het ware in die startpositie hangen en blijf je dus een gekleurd linker streepje houden. Zodra het eitje wordt los gelaten stijgt het hormoon meer en dat zie je doordat het linkerstreepje donker of gelijk van kleur is als het teststreepje. Soms blijft een eitje dermate lang hangen dat het lichaam er direct nog één klaar maakt om los te laten met tot gevolg dat er dus twee vlak achter elkaar worden los gelaten. Ik denk dat...DIT....wel eens zo zou kunnen zijn Het zou verklaren waarom ik al dik een week last in m'n onderrug heb, m'n temperatuur zo vreemd is en m'n afscheiding nu ineens weer helemaal waterig is! Misschien heb ik dus al een eisprong gehad en heb ik nu m'n 2e! Liefs, Mirre
H.E.L.P Ik heb vandaag WEER een positieve ovulatie-test. Gisteren was ie minder duidelijk en vandaag weer duidelijk! Nou ja zeg...begrijpen jullie het nog??