Kan iemand mij vertellen wat het HABENOX studie inhoud? En wie heeft ervaringen hiermee? Ik ga morgen naar een intake gesprek, en ik probeer via internet naar info te komen, wat HABENOX betreft, echter weet ik nu nog niet wat het inhoud en of er mensen zijn die tevreden zijn met deze studie.
volgens mij is het hetzelfde als ALIFE? ALIFE maar je bent al geweest dus zal het nu ook zelf wel weten?
Was het niet zo dat je bij Alife vanaf je eisprong al bloedverdunners kreeg en bij Habenox vanaf een positieve test? De resultaten van het Alife onderzoek worden deze maand op de site van het AMC gepubliceerd. Het is een soortgelijk onderzoek en misschien wel interessant om te weten of het ook helpt. Ik ben zelf benieuwd, omdat ik ook een bloedverdunner gerbuik en wil weten of ik het voor Piet Snotje doe . Zelf gebruik ik ascal als bloedverdunner en heb geen last van bijwerkingen, behalve wat sneller last van blauwe plekken (of meer last van lompigheid).
Lastig he dat prikken. Vorige zwangerschap heb ik ook geprikt en dan nog tot en met 6 weken na de bevalling. Ik was ze goed zat hoor. Echt lekker prikken doen die naalden niet. Ik weet niet meer of ik nu vanaf de eisprong moest gaan prikken, maar ik dacht idd vanaf de positieve test. Ze liggen thuis klaar. Ik heb nu sinds twee dagen soms licht roze. Ik hoop dat het innestelbloed is. Heb ik bij mijn zoon oog gehad (hij is gisteren trouwens één jaar geworden ). Het is zoooo spannend. Eigenlijk moet ik pas donderdag testen, maar ik ga het morgen al doen. En als het posi is, jas ik meteen een spuit in mijn buik. Fijn dat je zwanger bent Trees, jij bent toch ook al een tijd bezig. Succes en geniet. Groets, Zijvandehoek
Ik heb geluk, want ik slik ascal! Hoe was je test vandaag? Ik hoop dat de eerste spuit gezet is Wij zijn precies twee jaar bezig, maar wel met de nodige miskramen tussendoor. Vandaar ook de ascal. Wat is de reden waarom jij bloedverdunners gebruikt?