Iemand raad?

Discussion in 'Zwanger worden' started by nieckje, May 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nieckje

nieckje Actief lid

May 2, 2011
    108
    0
    0
    Hallo,
    In november ben ik gestopt met mijn pil. Het heeft even geduurd voor ik ongesteld was. een periode pijnlijke tepels gehad..dacht van zou het al prijs zijn? jammergenoeg maandstonden gekregen. nu al verschillende keren die pijnlijke tepels gehad, blijkt dat ik dan ongeveer mijn eisprong heb. maar heb cyclus van 35 - 39-... dagen onregelmatig dus.
    En ik weet dat ik er waarschijnlijk teveel mee bezig ben maar is ook niet makkelijk om er niet aan te denken:
    1-ik voel mijn vruchtbare periode dus hoe kan ik dan er niet mee bezig zijn???
    2-ik werk met kindjes dus ook de hele tijd aan het dromen. wil van werk veranderen maar je hebt pas ouderschapsverlof als je ergens jaar werkt
    3-elke week hoor ik van iemand die zwanger is of bevallen en is toch altijd kleine steek in mijn hart
    4-kan er niet echt met iemand over praten
    5-weet dat ik er teveel mee bezig ben maar kan iemand me zeggen hoe ik die knop een beetje kan afzetten??
    Iemand raad??

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hallo Nieckeje,

ik vind je ongi eigenlijk niet regelmatig...er zitten 4 dgn verschil.
    is even afwachten wat deze ronde voor je gaat doen..als deze ook ergens tussen rondom die datums zit is het toch prima!! dan weet je altijd van oh tussen de 35 en 40 dgn wordt ik ongi.....en jij kunt ook precies uitrekenen hoe lang je lf is.
    dus jij weet altijd wanneer je ongi zou moeten worden!!! perfecter dan dit kan eigenlijk echt niet!!!

3. lautje

lautje Bekend lid

Mar 30, 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag 35 en dag 39 daar zou ik heel blij mee zijn. Het is nu redelijk goed te bepalen.

Ik heb rondes van tussen de 21 en 49 dagen dat is reddelijk lastig maar ooit lukt het daar ook mee.

Ik denk niet dat je er teveel mee bezig kunt zijn. Wat denk je van mensen die met ivf bezig zijn die denken er toch elke dag meerder keren aan en het lukt ook.
    probeer je niet teveel zorgen te maken.

4. nieckje

nieckje Actief lid

May 2, 2011
    108
    0
    0

De mensen zeggen toch altijd van "als je er teveel mee bezig bent lukt het niet" en dan heb ik ook zoiets van jama ik ken er die er ook veel mee bezig waren en toch onmiddelijk prijs hadden. hangt van persoon tot persoon af zeker. afwachten en blijven genieten zeker :)

Share This Page