Wanneer kregen jullie je eerst echo? Ik ben nu 4w5d en moet pas over ongeveer 5weken komen voor de eerst echo. Vind het zo lang duren haha
met de eerste kreeg ik mijn echo pas met 20 wkn (dat was in 2004) en nu met de 2de had ik er al 1 om 8 wkn, 10 wkn en 13 wkn..
ik krijg dinsdag mijn eerste echo.... dit is zo vroeg, omdat ik onder behandeling ben van een gynaecoloog.... voor de termijn echo mag ik waarschijnlijk gewoon naar een verloskundige liefs elfje
Hoopte op een eerdere echo, hihi, zodat ik zeker zou weten dat er wel echt iets moois zit in mijn buik, maar ik mag 21 november voor mijn eerste echo. Ben dan iets meer dan 11 weken zwanger. Duurt nog wel lang, maar kijk er wel naar uit!
Nog 10 nachtjes slapen........met 11 weken en drie dagen dus..... Wachten is inderdaad lang, maar ja, als het goed is, is het de weken wachten meer dan waard!
Ik krijg donderdag mijn 1e echo, met ruim elf weken dus. Vk heeft vrijdag hartje proberen te luisteren, maar dat lukte helaas niet...
Ik krijg mijn eerst echo overmorgen. Dat is bij 7 weken. Dit is wel vroeg maar dat komt omdat ik onder behandeling ben bij een gyn. Ik ben dmv Clomid 50mg bij de tweede ronde zwanger geraakt. Ik vind het wel fijn dat ik al zo snel een echo krijg hoor want tot die tijd blijf ik gewoon onzeker... Groetjes, Fleur
Ik had mijn eerste echo met 5 weken en 6 dagen, omdat de vroedvrouw eerst dacht dat ik veel verder was. Mijn laatste menstruatie was toen namelijk al zo'n 2 maanden geleden
Ik mag pas mijn eerste echo met 12 weken en vind dat veels te lang duren ben zo nieuwsgierig en vindt het ergens niet eerlijk dat je zo lang in spanning moet blijven! waarom kijken ze niet meteen (zodra mogelijk) of het goed is....tja ben ongeduldig..weet het...