Ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Gisteren enkele druppels bloed, sindsdien helemaal niks meer! Ik wacht af tot morgen anders een testje!
Uhh ja.. Hoe is het nu? Hoeveel dagen had je bloedverlies dan? Ik vandaag D-day, vanmorgen een test gedaan die hartstikke negatief was. Voel verder niets qua menstruatie aankomen... Denk niet dat het is gelukt, maar wie weet is er nog een kleine kans!
2 weken geleden eisprong Vorige week iets bloedverlies Gisteren paar druppeltjes bloed in inlegkruisje. Tampon in gedaan. Toen ik die er uit haalde was die nog helemaal wit. Dus gisteren gewoon paar druppeltjes dat was het.
Spannend!! Je zou al kunnen testen Marie! Jammer Norki Maki!! Hier nog steeds geen ongi, als ik mijn kortste cyclus neem dan ben ik nu 3 dagen overtijd. Zit nu op cyclusdag 25. Ik word nu wel heel nieuwschierig, op een gegeven moment wil je wel weten waar je aan toe bent. Ik heb nog 1 test liggen maar die mag ik eigenlijk niet meer gebruiken want die is over datum. Ik ben vanmorgen bij de kruidvat geweest maar wou geen testen meenemen want mijn moeder was erbij
Ga je testen Marie? En Mem, toch nog even terug naar de winkel? Ik ben zo onrustig, toe aan duidelijkheid. Vooralsnog niets van beiden... geen menstruatie en een negatieve test!
Ooh spannend hè, ik duim voor je! Ik heb nog wat hoop zolang het uitblijft. Voel ook weinig.. Maar switch wel steeds naar wel/niet. Dat wachten, dat weet wat!
Vandaag!! Tot op heden niks te bekennen.. We al paar dagen een onrustige buik (letterlijk en figuurlijk), net zoals vandaag. Weet ook niet wat ik ervan moet denken!
Hier ook al dagen een onrustige buik, ik switch ook steeds heen en weer tussen wel en niet. Deze week 1 dag flink last van mijn borsten gehad en onrustige darmen met ongi krampen zo nu en dan. Verder heb ik moeite met sporten, ik ben zomaar uitgeput en kan mijn vrienden nauwelijks bijhouden. Eigenlijk moet ik mijn langste cyclus aanhouden van 28 dagen, dus nog 3 dagen nagelbijten....Maar eigenlijk is zo'n cyclus het laatste half jaar 1x voorgekomen, de andere cycli waren allemaal korter.....
Gek allemaal hè, wat moet je ermee! Afwachten is het enige.. Ik denk dat ik zometeen ongesteld ga worden. Plots meer afscheiding en lees dat dat meestal gebeurt vlak voor menstruatie? Heb er nooit zo op gelet.. Maar vrees!
Tja wat moeten we ermee....Over die afscheiding wist ik ook niet. Ik ben nu opvallend droog. Eigenlijk al de hele week. Nou ja gewoon afwachten...
Nou ik weet het ook niet hoor. Las ergens anders dat je juist vlak voor de menstruatie droog wordt. Dat had ik de afgelopen dagen ook meer. Behalve gisteren een keer klein beetje meer en dus net?! Zou het een teken van komende menstruatie zijn of anders?! Hier word je toch gek van 😁
Er is nog hoop marie! ben benieuwd! memv2: bij mij bijna hetzelfde, bij kortste cyclus zou ik nu 2 dagen overtijd zijn....maar hier ook nog geen spoor van ongi. Norki ik voel idd ook heel weinig, irritant wel eigenlijk en dat wachten ook haha
Jah vreselijk hè! Ik voel nu niets wat op een naderende menstruatie lijkt. En de afgelopen twee keer was ik exact twee weken na vermoedelijke eisprong ongesteld.. We wachten het rustig 😉 af
De laatste paar cyclussen waren tussen de 22 en 24 dagen...dan overvalt de ongi je in 1 keer en nu zit ik op dag 25 en nog niks te bekennen....pfff. Mochten we wel zwanger zijn van de 3e ben ik toch wel bang voor de reacties van familie...We hebben een meisje & jongen en ik heb wel eens duidelijk gemaakt dat ik best nog een 3e zou willen, nou ik had toch 2 gezonde kinderen van elk geslacht, waarom zou ik nou meer willen? O nog iets....ik was deze week bij mijn client en zij zei dat ze had gedroomd over een baby. En ze vroeg gelijk of die van mij was hahaha.....uuh geen idee...nog
Nou ja, dat moet je toch lekker zelf weten? Ik hoop het voor je! We moeten nog even geduld hebben, hier nog steeds niks dus onze hoop is wat gestegen