Ja ik weet het maar ik had deze test nog liggen van de vorige zwangerschap . Als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik nieuwe testen halen. Verder is het hier rustig.
Ik heb ook iets raars. Gister avond heel even lichte ongi krampen en kort daarna een heel klein beetje helder rood bloed bij t afvegen, dus ik dacht dat ik ongestels was geworden en heb een tampon ingedaan. Toen ik een paar uur later naar bed ging en de tampon wilde verwisslen zat er alleen een beetje roze slijm aan en wat oud bloed.....ben nu een dag verder en nog geen druppel bloed gezien sinds gister avond
Ik ben ook ongesteld geworden. Shit! Nu weer aan de pil want ik ga 6 weken rondreizen. Dan wil ik niet ongesteld zijn...... Maar als ik weer in nederland ben, stop ik natuurlijk gelijk weer!
Voor mij is het ook spannend... ik heb vrijdag mijn NOD dag en ik heb ook allerlei symptonen. Sinds vorige week steekjes in mijn linkerlies wat doortrekt naar mijn been Last van boeren Sinds gisteren steekjes bij mijn blaas en sinds vandaag ook steekjes in mijn rechterlies. moe lusteloos en gisteren misselijk maar nu niks meer. Herkent iemand dit of maak ik mezelf nu gek. Pijnlijke borsten heb ik totaal niet. Hopen dat het deze keer gaat lukken!!