Nou meid geen voorzichtige maar gewoon een overduidelijke gefeliciteerd hoor ! Ik heb vanmorgen ook weer getest met de kv 2v5, streepje wordt elke dag een beetje donkerder! Mn batterij van de camera is leeg maar zodra deze is opgeladen zou ik ook ff een fototje plaatsen. Clearblue durf ik nog niet te doen, schijnt dat deze minder gevoelig zijn en mijn streepje is nog niet zo duidelijk als die van jou van vanmorgen..
Bekijk bijlage 171938 Bovenste van eergister, middelste van gister en onderste is van vandaag. Moet zeggen dat ik ze in het echt wel wat duidelijker vindt maar volgends mij kun je wel zien dat ze echt donkerder worden .
@ firefly volgens mij heb ik jou even gevolgd op ander forum. Dacht dat wij zo ongeveer gelijk de tp hadden... Ik 23/7.... Ik heb nu zo'n vage test! Wil je ff voor me kijken wat jij er van vindt? Hij staat bij topic vage zwangerschapstesten....! Ik hoor t wel als je tijd hebt!
Charity voor jou ook van harte! Wat leuk dat we gelijk oplopen zeg! Spannend hè. Ik kon het inderdaad niet laten om weer te testen. Hopelijk morgen weer duidelijker!
Thnx dames! Ben hartstikkeblij natuurlijk maar ook ontzettend bang! Ik test dan ook nog wel eventjes door, heb er nog 4 van kruidvat 2v5 en als die op zijn kan ik denk ik wel een clearblue'tje kopen . Jij test morgen ook weer Suusjesanne?
Hoi hoi, Ja ik ga morgen weer testen alleen dat wordt morgenavond. Heb geen testen meer in huis en moet morgen werken dus ik zet de test er morgenavond op. Zet jij m er morgen ook op?