Bekijk bijlage 172087 Wat een verschil al met gister hé! Nu is hij toch echt over duidelijk en ga ik er echt in geloven! Kan niet wachten om vriendlief de test te laten zien vanmiddag! Nu de test ingedroogd is, is hij echt nog veel donkerder! Ben heel benieuwd naar jouw test van vandaag Suusjesanne! Die zal ook wel overduidelijk zijn want je test van gister was ook echt al heel duidelijk ! Laat je hem zien vanavond als je hem gedaan hebt?
Heen Charity wat een super test hee!! Jeetje wat een verschil. Ik heb net getest ben net klaar met werken maar heb t heel stiekem bij mijn ouders gedaan en hij is goed positief! Ik kan m niet vergelijk met gister want de test ligt thuis en kan m nu natuurlijk niet uploaden haha. Ik zet de test vanavond erop, dit omdat mijn ouders 30 min rijden bij mij vandaan wonen en ik hier lekker even blijf. Moeilijk hoor om mijn mond te houden. We gaan met mijn ouders op vakantie en daar vertellen we het.
Ik heb vd ook een test gedaan, en ik zag een heel licht tweede streepje, ik dacht dat is omdat dat streepje er zit om duidelijker te worden als je zwanger bent. Stom he dat ik geen foto heb gemaakt. Ik heb donderdag een afspraak bij me gyn dus ik ga afwachten hihi. Niks hoor die spanning maar als ik wel zwanger ben weet ik zeker dat ik achteraf blij ben dat ik niet meer getest heb omdat dan de spanning toch wel leuk was hiihi.
Hoi wat spannend voor je! Je kunt toch alsnog een foto maken, of heb je de test weggegooid? Charity, heb je nog getest?
Hee! Was dit topic alweer helemaal vergeten sorry! Heb vorige week nog een keer met cb getest, gewoon die plustestjes. Het plusje zat er al eerder dan de controlestreep dus dat zit wel goed denk ik ! Heb nu nog 2 kv testen en één cb plustest dus die ga ik binnenkort ook nog een keertje doen natuurlijk.. Heb jij al weer getest?
Hee, haha ik kom ook wel naar t andere forum Ja ik heb nog getest en het zit nog steeds goed. Ik ga over 2 weken nog een cb doen met die indicator. Vind het toch erg spanend hoor!!
suusjesanne; die 1e test die je hebt gedaan is volgens mij van Matcare, heb daar zelf goede ervaringen mee, fijne testen zijn dat gefeliciteerd met je zwangerschap! :inlove: Charity natuurlijk ook :inlove:
Thnx Amy ! @ Suusjesanne! Ik wil ook nog een CB doen met indicator, maar daar twijfel ik toch ook nog wel een beetje over. Ze zijn best prijzig vindt ik en na een paar dagen gaan ze uit en dat vindt ik dan ook wel jammer, die streepjes of plustestjes die blijf je tenminste zien. Ik heb de testen van mijn dochter ook nog en zie zijn na ruim 2 jr nog steeds even duidelijk .