Bah ik word er vervelend van. We lopen hier al weken met vliegenmeppers te zwaaien. Waar ze vandaan komen....???? Sinds dat hete weer is het hier prijs. Hoe krijg ik die troep (vliegenpoep) veilig van mijn scherm af (Flat screen). Ik doe het nu op advies met brilpoetsdoekjes. Het resultaat is niet geweldig . Iemand een suggestie????????????
Bij computerzaken krijg je speciaal spul om je scherm af te doen. Hebben ook flatscreen tft monitor, en werkt echt heel goed, is een spuitbusje, hoef je maar weinig van te gebruiken, en met een zachte doek (ik gebruik oude stofdoek) afvegen. Wel alleen doen als de monitor uitstaat, anders krijg je vieze strepen.
misschien heel raar maar ik gebruik nog wel is de luierdoekjes haha En die halen echt allllles weg hihi Laat verder ook geen strepen achter Nee ik ben er erg tevreden over hoor
Me schoonzus heeft een ander soort vliegenmepper. Het is zeg maar een tennisracket, waarvan de draadjes in het racket elektrische stroom afgeven. Ze vallen dan gewoon dood neer op de grond en ze zijn dan niet geplet Ik weet alleen niet waar ze die gekocht heeft...
Dat wordt dus de stad in. Luierdoekjes heb ik (nog ) niet. Ik snap werkelijk niet waar die beesten vandaan komen. 's Avonds denk je ze allemaal te pakken te hebben gehad...moet je 's morgens eens kijken. Ook een vorm van fittness....
Ik doe hier de schermen ( twee pc's met flatscreen ) gewoon af met een beetje glassex en een stuk keukenpapier, geen strepen, geen vegen en je haalt de strontjes er ook mee af!
Mij is altijd gezegd geworden dat je die flatscreens/tft schremen niet zomaar met alles schoon mag maken, omdat het spul snel aggresief is en je scherm kan beschadigen. Dus ik durf daar persoonlijk allemaal niet aan, alleen dan met dat spul dat je er speciaal voor krijgt.
Dat klopt idd!!! Dat is uit den boze! Beste is idd het spul te gebruiken speciaal voor tft schermen, het is immers geen glas ofzo..
hallo, ik heb wel eens gehoort dat je vliegenpoep overal makkelijk af krijgt met een gebruikt theezakje. is erg goedkoop, dus ik zou het zeker proberen. groetjes, lidwina
Toen wij hier net woonden hadden we ook mega veel vliegen er kwamen er alleen maar meer bleek dat er achter de verwarming een soort bol te zitten met allemaal vliegeneitjes. Dus als ik jou was zou ik maar even gaan zoeken