hai ben 5 dg over tijd en sinds 4 dg last van mn darmen kan moeilijk naar het toilet voel me verders toppie op enkele symptonen na -veel plassen -last van mn darmen -steeds wakker s'nachts -trekkende spierpijn aan mn zijkanten morgen ga ik testen wie had dit ook ? liefs kaley
Ik heb het ook. Heel erg last van mijn darmen ( diarree). Snachts nog steeds wakker. En heb een test gedaan. En het resultaat zie je zelf.
goedemorgen vanmorgen temp 37'2 nog steeds rommelende darmen en ineens na het plassen een vlaag van misselijkheid heb een test gedaan van de apotheek maar is rare test het controle streepje is vaag en verders helemaal niets wat moet ik hier nu mee toch een andere test halen zometeen en nog eens proberen wat denken jullie liefs kaley
Je controle streep is ook heel vaag ? Heb je er geen foto van ? Je controle streep zou toch wel duidelijkmoeten zijn. Ik zou dan idd nog een keer ene test doen. Heb je je plasje nog bewaard ?
goedemorgen ja die heb ik bewaard staat in de koelkast dus denk toch dat ik een andere test ga halen die ik wel snap hahah geen staafjes die je in je urine moet houden en dan in het staafje weer alle symptonen zijn er nog dat is toch raar -verhoogde temp 37'2 -veel plassen -pijnelijke boobies sinds 2 dg -rommelende darmen -af en toe vlaag van misselijkheid liefs kaley
Ik wordt gewoon aangestoken hoor door al die dames die overtijd zijn echt spannend ik moet nog even dus wacht braaf af.....maar ook last van mn darmen gehad, steeds last van speeksel in mn mond maar kan van alles zijn...
Ik wacht zeker tot na mijn nod...al liep ik gisteren buiten en zag ik me zelf alweer lopen met een kinderwagen.....maar iets verderop staat een mega ooievaar en een nijntje in de tuin dus ja dan kan je er ook niet omheen...wordt er helemaal broeds van hahahah
goedemorgen ga pas maandag weer testen misschien dat mn HCG dan hoger is dus wacht het rustig nog even af mn symptonen zullen heus niet ineens weggaan hahah kan alleen maar meer worden of erger hihi wens iedereen su6 en anderen gefeliciteerd met positieve uitslag liefs kaley
Min test vanmorgen was ook negatief... als de er maandag nog niet zijn, dan ga ik ook nog een keer testen, maar misschien dan maar wel met clear blue digitaal (vanmorgen met Etos getest). Succes allemaal, hopen op positief nieuws! Liefs, Borsatofan
dank je voor het succes wensen en duimen ik test maandag pas weer ik wil een rustig weekend nu ik word onzeker van dit allemaal hahah weet niet meer wat er nu wel niet bij hoort liefs kaley
hallo ja want zo word je alleen maar nerveus en een test alleen kan uitwijzen of je nu wel of niet zwanger bent iemand gaf eens wijze woorden en zei' je word pas zwanger als er een zieltke voor je klaar staat daar vertrouw ik dan maar op liefs kaley