He meiden ! Ik temp nog niet zo heel lang, en mijn temp is continu rond de 37.3 ! Is dit ook normaal als ''normale lichaams-temp'' ? En wat kan ik verwachten met een tempstijging..? Hoop dat jullie mij kunnen helpen! Liefs
Hoi hoi, Moeilijk te zeggen. Ik temp zelf niet boven de 37. Tis bij mij steeds 36.9 Ik zit eigenlijk te wachten tot ie eens een beetje omhoog gaat...maar duurt nog wel een paar dagen voor mijn ei. Ik gebruik er ook maar ovutesten bij om wat meer zekerheid te hebben
Okee Dat is wel een betere en makkelijkere temp.. Ik wil het eerst proberen met tempen, en mocht het niet lukken, wil ik pas met ovu testen aan de slag gaan Thnx voor je snelle antw.. Nog meer reacties zijn welkom Liefs
Tempen is idd een goedkopere oplossing, maar ik zit nu in ronde 3 en ben al zo`n "tut ongeduld" dus heb geen zin om eerst 3 maanden te tempen voordat ik aan mijn cyclus kan zien wanneer ik mijn ei heb hahahahaha....hoe sneller zwanger hoe beter.....
Hahaha ja dat is waar Ik denk dat ik er ook aan begin hoor als het tempen niet lukt.. En natuurlijk ook afgaan op witte vloed !
daar ga ik nu ook op letten, want voorgaande rondes helemaal niet op gelet, totdat ik daarover hier op het forum wat meer ging lezen
Ben je aan het begin van je cyclus> Mij klinkt 37,3 dan hoog in de oren Mijn temp voor mij ei is rond de 36,4 en na mijn ei varierend van 36,8 tot 37,1 Succes met tempen, als je een paar maanden getempt hebt, dan krijg je vanzelf een beter inzicht in je cyclus en temp Verder is iedereen anders, dus ook elke temp is persoonlijk en er is verder niet echt ene richtlijn van temp wat normaal is voor iemand, alleen een indicatie van anderen natuurlijk
OKe begin van je cyclus Tja niet iedereen heeft een dezelfde basale temp, dus deze temp zal dan vast wel bij je horen Je bent niet ziek of iets toch?
Haha nee niet dat ik weet.. Heb wel hele koude handen sinds 3 dagen, maar ben sinds vandaag gestopt met de pil. Dus moet zondag ongi worden, ga dus definitief stoppen met de pil.. Maar ben ondertussen wel even aan de dunne (sorry!) geweest..
Nou geen idee, misschien is jou temp gewoon echt wel wat hoger! Maarre, herinner ik me je goed, was je een tijd geleden ook al niet bezig voor een beebje?
Ja klopt, alleen is het tussentijds uitgegaan tussen mij en mijn vriend. Ondertussen als weer een poosje bij elkaar.. En gaan der weer voor !
hoi hoi ff een vraagje: De afgelopen dagen heb ik steeds de dezelfde temp, namelijk 36.7. Vanmorgen was deze 36.8 betekent dit dat mijn ei is geweest? Donderdag heb ik een ovutest gebruikt, maar die was nega Heb wel gister wat zeurderig gevoel gehad linksonderin Ik heb verder nog geen goede kijk op mijn cyclus...
Mijn temp is tijdens mijn ongi rond de 36,8 Daarna zakt ie naar 36,6 / 36,5 Na mijn eisprong gaat ie naar de 37,0 Mijn basale temp volgens FF is 36,6 Is trouwens handig om je temp bij te houden via www.fertilityfriend.com Liefs
Op het moment dat je temp met minimaal 0,2 graad stijgt en dit ongeveer drie dagen aanhoudt dan is je ei geweest. LIefs
ow ok... nou dan issie nog niet geweest. Gooi er vanavond ff een ovutestje tegen aan.. Gezien mijn banner zou die dan toch al posi kunnen zijn als mn ei er over 24/48 uur aankomt thx Liefs kweb
Gelukkig dat jullie het helemaal bijgelegd hebben en zelfs al weer voor een beebje gaan, super meis! Dat gevoel gaat dan neit zomaar weg he!
Dat gevoel gaat zeker niet weg ! Temp is nog steeds hetzelfde, 37.2. Wachtend op mijn pilbloeding.. Komt alst goed is vanavond of vannacht, en dan gaan we dervoor !
Hallo, Uit mijn ervaring is Temp niet atijd te vertrouwen. Temp. kan beinvloed worden door verschillende factoren( te laat naar bed, vermoeidheid, verkoudheid). Ik combineer Temp. meten met ovilatietesten van www.babyboomshop.nl . Dat zijn betrouwbare ovulatietesten.2 dagen voor mijn eisprong zie ik duidelijk op de test donkere testlijn.