misschien rare vraag maar hoe gaat een miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gillian2009, 15 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.980
    136
    63
    Ik heb zeer ws. ook een miskraam gehad. Mijn cyclus duurt al vrij lang, dus had ik pas een test gedaan na zo'n 7 weken na mn laatste menstruatie. Getest op zaterdag en positief; eigenlijk voelde dit al vanaf dat we geklust hadden goed en ook pijnlijke borsten.
    Op die dinsdag daarna ging ik 's ochtends naar de wc en bloed!!:x Ook had ik ineens geen pijnlijke borsten meer.
    Dinsdag en woensdag ben ik blijven vloeien als een gewone ongesteldheid, heb ook niet gemerkt dat ik het vruchtje ben verloren. Donderdag was er niks meer, geen bloed, niks!
    Bij mij voelde het dus als een gewone menstruatie (als ik die test dus niet gedaan had, had ik het dus niet gezien als een miskraam).

2. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Als je je cyclus niet helemaal kent komt je menstruatie toch ook onverwacht en sta je toch ook niet te stressen in de winkel. Die beelden op de tv van bloedirge aangelegenheden zijn volgens mij erg uitzonderlijk/niet bestaand. In ieder geval niet bij de eerste druppel bloed dat er een stortvloed komt...

Deel Deze Pagina