Twijfel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kinderwens 80, 14 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens 80

Kinderwens 80 Nieuw lid

14 jun 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik ben nieuw hier en heb meteen al een vraag:

Ik had dinsdag mijn nod en werd helaas 's avonds ongesteld. Had de goede hoop om nu, na 6 maanden stoppen met de pil, zwanger te zijn. Nu is mijn menstruatie zo goed als weg maar heb toch een beetje hoop dat dit innestelingsbloeding was. Had maandag wel test gedaan was negatief en voor nod. Heb nl last van soort spierpijn boven schaambot, ben erg moe, mijn borsten lijken groter en zijn zachter en ik heb continue het gevoel dat ik moet plassen. Kunnen jullie mij vertellen of ik te wanhopig aan het worden ben of dat iemand dit herkent en toch zwanger bleek te zijn. Alvast bedankt!

2. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Hey, bah wat vervelend hier ook al een 6 maanden bezig en ook minder er mee bezig, maar waarom doe je dan niet gewoon een zwtest? kan geen kwaad toch? geen ervaring met innestelbloed. succes

3. Kinderwens 80

Kinderwens 80 Nieuw lid

14 jun 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben zo bang weer teleurgesteld te worden. Maar kijk het nog een paar dagen aan...

Klinkt raar, maar is wel fijn te horen dat ik niet de enige ben.;)

Denk soms echt dat er iets mis is, maar ben vorig jaar januari helemaal onderzocht en alles was goed, zoveel kan er toch niet veranderen in anderhalf jaar. Ben nu 33. Misschien dat dat een rol speelt.:x

4. SchoesjeR

Nee je bent echt niet de enige hoor meid, ik denk soms ook wel eens zal er iets mis zijn met mij (ons), maar we zijn pas een 6 maanden bezig er staat een jaar voor dus kop op meid komt echt goed...je bent er inderdaad de eerste maanden mee bezig maar bij mij ging de knp bijna 2 maanden geleden om toen we ronde 5 in gingen en ik het echt zat was.
    Nu druk met andere dingen en dat houd mij(ons) bezig misschien een idee?
    Ik ben zelf 27 maar 33 is toch niet oud een mooie leeftijd vindt ik...
    waarom ben je onderzocht dan???

5. Kinderwens 80

Kinderwens 80 Nieuw lid

14 jun 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik probeer me ook met andere dingen bezig te houden, maar als het tegen mijn ovulatie loop begint het weer tot dat mijn menstruatie is geweest. Mijn vriend zegt precies hetzelfde dat ik me er niet zo op moet focussen. Hij wil het ook graag, maar omdat hij al twee kinderen uit een vorige relatie heeft, ben ik soms ook bang dat hij er anders in staat.

We hebben de afgelopen tijd al twee dwerghamsters en een konijn aangeschaft en dat geeft wel wat afleiding. Straks hebben we over een paar maanden een hele dierentuin, hihi...

Hoe heb je die knop dan omgezet?

Was toen onderzocht omdat ik een menstruatie tijdens de pil had overgeslagen. Maakte me toen erg veel zorgen dat ik al in de overgang zou zijn. Heb nl altijd al een kinderwens gehad, maar kwam er niet van.

Hoop echt dat het niet zo lang meer duurt en voor jullie ook niet!

6. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Voor zover ik weet is de innesteling al voor je NOD (4 dagen tot een week na je eisprong) dus het klinkt voor mij echt als ongesteldheid. Wel heel kort, heb je dat altijd? Zo ja, wat een zegen!
    Tja een half jaar lijkt lang, zo lang zijn wij ook al aan het proberen maar ze zeggen idd dat er ongeveer een jaar voor staat. Dit staat zelfs hier op de site:
    Wat uit deze cijfers blijkt is dat het niet normaal is als je binnen een paar maanden zwanger bent! Het is normaal als je binnen twee jaar zwanger bent en het komt vaak voor dat het binnen een jaar lukt
    Wachten is irritant en zenuwslopend maar het is niet anders! Hou de moed erin! Je weet in ieder geval al zeker dat het niet aan je lijf ligt dus vol goede moed 'ertegenaan' (hihi)

7. SchoesjeR

Het is inderdaad het beste om er niet aan te denken maar makkelijker gezegd dan gedaan dat dacht ik ook altijd... We zijn druk hier met het huisje opknappen en veel feestjes en we gaan over een week lekker 2 weken op vakantie en daar kijken we erg naar uit. Bij mij is de knop om gegaan omdat ik 2maanden geleden 1 dag heb gevloeid meer niet en het was bruinbloed...test gedaan negatief een week later weer een test weer omo wit...HA gebeld kon komen onderzoekje gehad alles voelde goed me klachten leken op ongie ik had me hoofd zoooooooo gek gemaakt dat ik hierna besloten had om dat echt nooit meer te doen voor me zelf en voor me man om de een of andere reden was dat bij mij de trigger om me knop om te zetten...Ik denk er alleen aan als ik krampen krijg zo 4 dagen voor nod beginnen ze bij mij...
    Ik heb sinds kort ook door wanneer me eisprong is en heb dan echt vruchtbaar rekbaar slijm dit spotten heeft me dus 5 maanden geduurd maar heb de laatste keer vergeten te kijken wanneer het in me cyclus was hihihi...
    Manlief valt t op dat ik rus heb in me hoofd en in me lichaam erg lief en fijn dat hij dat ook ziet.

Misschien moet je iets zoeken om te gaan doen en proberen te denken, het komt wanneer het komt, er te veel aan denken helpt daar niet aan mee is mij vertelt dan duurt het alleen maar langer en langer...Ik geloof daar wel in
    Er zijn heel veel dames die er continu mee bezig zijn. Ik ga ook pas naar een jaar ovutesten gebruiken als t dan nog niet raak is. dan legt t de druk er nog meer op.

Succes met je dieren wat leuk zeg is altijd gezellig in huis hebben wij ook 2 katten erg aanhankelijk en erg lief.

@hippydepippy Helemaal me jou eens

Deel Deze Pagina