Wanneer een buikje?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Suzie83, Jan 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ff een vraagje. Ik ben nu bijna 9 wkn en je ziet nu al duidelijk een klein buikje. Iemand die ik niet kende vroeg zelfs of dat ik zwanger ben.

Is dit niet erg vroeg?
    Beetje stom misschien maar schaam me er een beetje voor. Maar dit dan wel omdat nog niemand weet dat ik zwanger ben en ik toch op mijn buik dikker aan het worden ben.

Nou ja, vertel het toch over een paar weken en dan maakt het me ook niet meer uit.

Zouden jullie willen laten weten rond welke week jullie een buikje kregen?

Alvast bedankt voor de reacties!

X Suzie

2. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

Dec 17, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Je ziet hoe ver ik ben op mijn banner en nu pas durven mensen me voorzichtig te vragen of ik misschien zwanger ben, maar de meeste zien het nogsteeds niet. Is dus iets heel anders en ik had graag gehad dat je het bij mij eerder zou zien. Zo heeft iedereen weer wat...
    :)

3. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

Nov 18, 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hoi,

Ben zwanger van de tweede en mensen beginnen het nu pas te zien, bij de eerste zagen ze het sneller, maar toen was ik ook slanker :(

Gr, Manon

4. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je had beter effe de zoekfunctie kunnen gebruiken (zijn al zoveel topics over vroeg buikjes krijgen) met 9 weekje een buikje vind ik niet overdreven hoor iedereen zag het al toen ik 5-6 weken was dus kan makkelijk...

5. sweetnesey

Nov 7, 2008
    77
    0
    0
    Breda
    Ik had ook snel eenbuikje hoor.
    Met 9 a 10 weken begon je al wat te zien mijn broekken zaten ook wat straker.
    Nu ben ik wat verder en nu zie het helemaal hij si niet super dik ofzo maar je ziet het wel.
    Het is al mijn derde ze zeggen dat je als je meerdere zwangerschappen heb gehad het sneller ziet.
    weet niet of dat zo is hoor.

In iedergeval gefeliciteerd met je zwangerschap :)

6. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik had met 8 weken ook echt positie kleding nodig want ik had ookal een hele buik!
    Ik ben benieuwd hoe het bij de volgende zal gaan want we willen het nu eigenlijk de eerste 3 maanden voor ons zelf houden :p

7. mooslie

mooslie Actief lid

Jan 14, 2009
    155
    0
    0
    ik kreeg de vraag 'bent u zwanger' van een cassiere bij de AH. Ik was toen net 9 weken zwanger. :confused: Verbaasde me dat het al een beetje te zien was

8. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nu al en ben nog geen 5 wkn

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    volgens mn moeder krijg ik ook al een buikje :)

10. Mnq

Mnq Bekend lid

Jan 7, 2008
    822
    0
    0
    Vanaf een week of 7 kreeg ik de meeste broeken niet dicht. Heb nu een elastiekje als knoopsgatverlenger... :)

Maar sinds die 7/8 week heb ik het idee dat het even stil staat qua buik, maar hoop natuurlijk op spoedig een mega buik ! Van mij mag het !

11. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik ben nu 6 weken zwanger van de 2de dus is wel iets anders denk ik
    maar bij mij zie je het ook al

12. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    ik kreeg met 13 weken echt een goeie buik..
    gister op me werk zegt iemand tegen me :zo je mag zeker lekker bijna met verlof?
    euhm nee moet nog 16 weken tot me verlof!
    maar ik denk dat bij iedereen de buik op een ander moment begint.

13. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Mensen die mij kennen zien dat ik nu een buikje krijg maar mensen die me niet zo goed kennen zien het nog niet (zeggen althans niets ;) )

14. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Met 16/17 weken begon het hier te groeien, daarvoor nog niet. Is de eerste btw.

15. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    Ik heb nu ook al echt een buikje, m'n normale kleren passen niet meer. Ik zit sinds ik zwanger ben ook chronisch verstopt, dus daar zal het wel iets mee te maken hebben :( .

16. Merel1976

Merel1976 Actief lid

Dec 8, 2008
    245
    0
    0
    Hier is het groeien ook echt begonnen! Is m'n tweede en waarschijnlijk omdat ik slank ben (was haha), is het sneller zichtbaar...

Ook al zijn het nog darmen etc, het is toch duidelijk en ik ben blij dat ik het nu open kan vertellen. Nog een paar weken en ik kan ook echt showen!

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Ik heb sowieso al een klein buikje, dus het valt niemand op. Bovendien val ik tot nu toe alleen maar af. Ik moet wel zeggen dat ondanks dat, mijn broeken 's avonds aan de strakke kant zitten om mijn buik en dat is wel nieuw. Maar om mijn kont en benen lubberen ze en dat is ook nieuw, haha!

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik was er ook vroeg bij. Rond een week of 8 moest ik eigenlijk al zwangerschapsbroeken aan want mijn normale broeken zaten te strak. Het verschilt heel erg per persoon. Maar zo te lezen waren we echt de enigen niet met een vroege buik :D Niet druk om maken, gewoon genieten!

19. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

Mar 28, 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Hoi ..
    Ik ben nu 18 weken zwanger en nog zo goed als geen buikje ik was zelf niet echt plat ofzo maar voor andere valt het nog niet op !
    Ik zie zelf nu sinds 2 dagen dat ik iets ga uitzetten..
    Zelf ben ik tot nu toe een kilo aangekomen .. !
    Het is denk ik bij ieder een verschil.
    Groetjes

20. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Hi Suzie

Wij gaan precies gelijk op zie ik! Dat is grappig!
    Ik heb ook al een buikje hoor! Van verschillende mensen om ons heen heb ik dat al te horen gekregen. Bovendien zitten mijn broeken allemaal net iets strakker :D
    Gewoon lekker genieten! Ik vind het in ieder geval heerlijk!

x Lisszy

Share This Page