misschien stomme vraag over sex!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nance83, 9 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    fijn om te lezen dat wij niet de enige zijn!

2. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Hier ook op een laag pitje.
    Heb er gewoon echt geen zin in en puf voor.
    En voel me nu ook niet de meest aantrekkelijke vrouw, al denkt vriendlief daar anders over.
    Ach 1x in de week a 2 week, dan houden we het nog spannend :) Hebben er beiden gelukkig geen probleem mee dat het wat minder is.
    En anders helpt hij zichzelf maar ff de komende tijd ;)

3. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    heeey meiden!

Hier nog wel veel sexuh :D:D
    Maar sommige standjes zijn niet echt lekker meer...Doggiestijl en gewoon op muh rug liggend..... Het leuke van alles is dat je gaat zoeken naar meerdere standjes daar zit wel humor in haha...

4. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    sex? wasda? de laatste keer sex is de conseptie van onze frummel geweest ..dus reken zelf maar uit hoelang manlief droog staat.

Voor de zwangerschap was het ook al geen dagelijkse uuhhmm nee ook geen wekelijkse en nee zelfs geen maandelijkse bezigheid van ons.
    Er gingen toen al maanden voorbij zonder sex.
    Dus voor ons is er niets veranderd

5. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Hier is het ook minder dan anders hoor. Ook ik voel me niet echt heel aantrekkelijk en ik vind het momenteel voornamelijk gewoon veel werk. Ik word er zooo moe van......erg hé!
    Maar als we dan een keer..en ik kom klaar merk ik dat ik daarna een harde buik heb. Kan iemand dat verklaren?

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Het lijkt wel of ik de mijne nu nog harder van me moet afslaan, nu ik zwanger ben.
    Jeetjeeee, die kan plakken zeg :)
    Hebben jullie dit ook?

Maar is niet erg, we hebben nog wel dagelijks sex.
    En ja, tuurlijk zijn er van die dagen dat ik ook geen zin heb. Ik bedoel: er verandert gewoon veel in je lijf en je hoofd staat er dan niet altijd naar.

Zo kan ik soms 3 dagen achtereen niet willen (zelfs niet willen knuffelen) en daarna ineens minstens 2x per dag sex willen hebben.

Echt raar :)

7. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    ja assi dat herken ik, mijn mannetje zo geil zoals die het elke keer zegt, we hebben een goed gesprek gehad. hij begrijpt het ook hoor, dat ik er niet altijd even veel zin in heb, maar het wisselt heel sterk bij mij, de ene keer moet ik er niks van hebben want dan voel ik me zo onaantrekkelijk, en staat mijn hoofd er niet na, daarbij heb ik soms last van harde buiken tijdens en na sex en dat is ook niet altijd even prettig, terwijl ik andere keren in staat ben hem op te bellen als hij werken is dat hij effe naar huis moet komen voor een vluggertje, maar het is inderdaad altijd zoeken wat voor een standje het beste is, hij vidt achterlangs wel prettig maar dat vind ik minder, heb ik altijd al minder gevonden maar ja dat is nu een van de standjes wat het beste lukt, en dan hebben we nog bovenop vond ik altijd heerlijk maar ind mijn buik irriteert me dan.
    ben blij als ik niet meer zwanger ben dat we dan weer eens flink er tegen aan kunnen, klinkt stom wie had dat gedacht dat ik nog zo'n behoefte aan sex zou hebben, haha

En ik zei al wie weet als de kleine er dadelijk is zal het toch wel niet meer zo zijn als eerst, je bent gek zegt hij kan rustig hoor, terwijl ik zoiets heb van nou volgens mij wordt dat wel minder als je de hele dag zo druk hebt met de kleine, huishouden en werk. je hoort het zo vaak.
    Maar ik ben wel van mening dat intimiteit in een relatie heel belangrijk is voor beide, ik heb namelijk een relatie gehad waar heel weinig intimiteit was, en moet zeggen ik voel me nu heel goed erbij.

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Als je klaarkomt trekken de spieren in je baarmoeder samen, vandaar die harde buik. Het is niet schadelijk voor je baby, die schijnt dat te ervaren als een omhelsing heb ik gelezen.

Groetjes Saskia

9. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Bij mij is m'n seksdrive juist door het plafond gegaan toen ik zwanger werd. Mijn arme vriend kon het maar nauwelijks bijbenen. :)

Laatste maanden is het wel wat minder, maar ja... wat wil je met zo'n giga buik. Het wordt er ook niet makkelijker op.

Achterlangs heeft waarschijnlijk iedereen al wel eens geprobeerd. Ik vind het niet het meest fantastische standje. Vrij saai en ik heb dan steeds het gevoel dat mijn lief zo ver weg is...
    Op z'n hondjes heeft het zelfde probleem.
    Je zou ook boven op je partner kunnen gaan zitten. Je moet alleen na een hele tijd wel heel erg recht op gaan zitten... tsja, buik in de weg.
    Wat ook nog een leuke is (maar daar moet je wel de meubels voor hebben) is dat jij bijv. op je rug ligt op een tafel of de wasmachien of aanrecht of iets anders van die hoogte en dat hij dan staat. Kan verrassend goed werken.

Daarnaast kun je je natuurlijk ook zonder penetratie heel goed vermaken. :) Maar als het om andere redenen niet wil (te moe, geen zin, futloos, enz) dan moet niemand zich natuurlijk gedwongen voelen tot seks. Seks is iets moois als je het samen doet en er beide zin in hebt. Anders is het ook maar zo'n verplicht nummertje.

10. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    vrijdag aanstaande is er een programma op tv wat later op de avond en dat gaat speciaal over sex als je zwanger bent. Ik dacht RTL 5 of zo rond half twaalf. Misschien leuk om te zien. Misschien geven ze nog handige tips. Ik ga het opnemen denk ik. Zo laat op de avond zijn mijn luikjes al dicht ;)

11. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Nou, hiero ook nog geen probleem. Ik schaam mer er best voor, maar ik lijk wel een nymfomane :) klaarkomen gaan echt een stuk makkelijker en nou ja, vochtig ben ik 24 uur per dag :)

Maar ik weet het niet hoe het straks loopt, mijn vriend heeft wel een grote mond, maar hij doet het nu wel erg zachtjes :)

we zien wel, als je er maar over blijft praten, dat is het belangrijkste denk ik..

Succes!

12. Niet meer actief

@anael2009... hier is het idem hoor :oops:
    Wij waren altijd al vrij veel met sex in de weer, dagelijkse kost eigenlijk...hihih
    In het begin lukte het me niet vanwege mijn misselijkheid maar dat is nu zo goed als over.
    Uiteraard zit de buik nog niet in de weg, maar ik vind het ook heerlijk om met wat kussens onder mijn heupen en dan je benen over de schouders van je partner...
    Zo heb je geen gewicht op je buik en je mannetje kan overal bij ;)
    Dat is hier nu favoriet in ieder geval en bevalt ons beide erg goed!
    Maar als er eens geen zin is ook geen probleem... en soms helpt de een de ander even op een ander manier en dat voelt net zo intiem.
    Niets heerlijkers om samen lekker in elkaar verstrengeld in slaap te vallen... dat kan ik echt niet missen hoor!
    Liefs

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    whahahha, GEWELDIG! had ik bij de eerste 2 ook ;)

Deel Deze Pagina