3 dagen te vroeg ongesteld en erg verdrietig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Irene, 19 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Hallo allemaal,

Zat ik te wachten tot zondag want dan zou ik kunnen testen, werd ik opeens gisteravond ongesteld :cry: . Ik ben er erg verdrietig van, vooral omdat ik dacht dat het wel eens raak kon zijn. Ik ben nog nooit te vroeg ongesteld geworden. Maar dit is ook pas de tweede keer na mijn miskraam, misschien dat het daar mee te maken heeft? Maar als je zo onregelmatig bent hoe weet ik dan wanneer ik het meest vruchtbaar ben voor de volgende ronde? Hoe kan ik dit het best berekenen?

2. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    rot voor je irene. je zou het alleen kunnen weten door ovulatietesten of gewoon de boel de boel laten.

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ach meid, wat jammer nou! Had het je zo gegund!
    Hier nog steeds alles rustig! (nog nooit eerder gehad) Me temp was vanmorgen zelfs met 0,2 gestegen naar 37,3. :oops:
    Afw88 maar weer! :(
    Moed houden he! ;)

Groetjes en sterkte!
    Marjo

4. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ik wens jou heel veel geluk, ik hoop voor je dat het raak is ik gun het je van harte. En ik ga maar weer hopen op de volgende ronde. Denk er nu over om met ovulatietesten te gaan werken, is dat handig?

5. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Geen idee meid! Het ze nooit gebruikt! :oops:

Groetjes en suc6!
    Marjo

6. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Irene, oh meid dat is echt jammer en jij had er nog zo naar uitgekeken. Ik had het jou zo erg gegund. Kop op meid, volgende ronde met nieuwe kansen! Gewoon de moed erin houden, hoe moeilijk dat nu misschien kan zijn.
    Lieve knuffel van mijn kant!

7. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Sofieke ik duim ook voor jou, nog 2 daagjes maar dan kan je al testen. Hopen op een positieve uitslag!

8. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Heb deze morgen toegegeven aan mijn test-drang omdat ik ervan uit ging dat het toch niet raak kon zijn. Veel te vroeg natuurlijk maar tot mijn verbazing kwam er een heel vaag streepje... Ben nu best wel kwaad op mezelf want uiteraard kan het nu nog alle kanten op en ik wil hier gewoon niet aan vasthouden. Dus ik ga ervan uit dat ik volgende week gewoon nog ongi wordt en ga mezelf nu wel proberen te houden aan mijn eerste voornemen, als ik niet ongi wordt test ik pas weer volgende week vrijdag. ALs het dan echt positief is moet het dan toch overduidelijk zijn...

9. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

NOgmaals je krijgt geen streepje als je geen Hcg in je urine hebt zitten! Dus...

10. joyce77

joyce77 Lid

28 nov 2006
    63
    0
    0
    verzorgende IG
    Nieuwegein
    Hoi sofieke,
    heb net ff in je album gekeken naar de foto van je test maar volgens mij is die gewoon positief hoor. Er komt anders echt geen streepje. Ik ben benieuwd en hoop voor je dat volgende week je streepje duidelijker is maar wil je heel voorzichtig toch feliciteren.

groetjes Joyce

11. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @joyce dank je wel meid. Hoop het natuurlijk ook maar aan de andere kant ben ik gewoon realistisch en besef ik dat ik gewoon te vroeg heb getest en het dus nog alle kanten op kan gaan. Gewoon een weekje geduld hebben (pffff, dat lijkt nu wel echt lang)

12. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi Irene,

Even een hele dikke knuffel voor jou alleen, komt ie aan hoor...... vangen...... KNUFFEL !

Liefs, Bibu !

13. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ha Irene, wat ontzettend balen zeg!!! Ik leef met je mee. Ik heb ook een miskraam gehad (eerste zwangerschap) en sindsdien 3 keer ongesteld geworden en ook mijn cyclus is na de miskraam zo veranderd....2 keer 28 dagen, 1 keer 25 dagen...voor de miskraam altijd netjes 23 dagen.....echt verwarrend. Deze cyclus hebben we met ovulatietests gevreeen en ook dat was bij mij niet helemaal duidelijk. Ik wil hier maar mee zeggen dat zo'n miskraam veel met je lichaam kan doen en dat het vaak wel enige maanden duurt voor het weer stabiel is, ovulatietests zijn dan wel helpend. Kop op dus....uithuilen en op naar de volgende ronde...want die is nu meteen weer begonnen!! Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he? Sterkte! Groet, Koosje

14. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Dank je wel Koosje. Wat naar zeg dat jij ook een miskraam hebt gehad! Was de ovulatietest voor jou wel duidelijk of niet? Ik wil zo dolgraag zwanger worden en die miskraam was zo'n teleurstelling! Maar we houden hoop en ik duim ook voor jou!

15. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ha, ik geloof wel in ovulatietests en ik gebruik ze ook wel weer de volgende maand (als ik nu niet zwanger ben) maar bij mij was het heel raar: uitgaande van een 25 dagencyclus deed ik de eerste ovulatietest op dag 8...ik ging ervan uit dat ik mijn eisprong ongeveer rond dag 11 zou hebben dus dag 8 zou ruim op tijd zijn...dachten we. Maar op dag 8 gaf hij aan, als je de test'regels' sec neemt, dat ik toen geen eisprong zou hebben, niets aan de hand: dacht die komt nog. Dag 9 weer getest: bijna geen testresultaat meer, dag 10 en 11 idem dito (streepje helemaal weg). Ik ben toen gestopt met testen, ik ga er nu van uit dat er of geen eisprong is geweest (zou raar zijn... :( ) of dat die toch op dag 8 is geweest (bij sommige vrouwen is het resultaat dat ik had het hoogst haalbare en die worden ook zwanger).
    Ingewikkeld allemaal hoor, had nooit gedacht er zo mee bezig te kunnen zijn. Ik herken jouw teleurstelling na de miskraam helemaal....ik/wij vonden het ook zo verdrietig, we waren toen ZO BLIJ...en dan ineens voelt het weer heel erg leeg. Ik heb het vruchtje verloren bij 8 1/2 week en jij? Ik wil ook zo supergraag zwanger worden....zo'n bijzonder gevoel, zo hecht tussen mijn vriend en mijzelf. Heb jij ook een partner die het minstens zo graag wil als jij? Zullen we maar 'gewoon' moed houden?! Sterkte, Koosje

16. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Hoi Koosje,

Ik heb het vruchtje verloren in week 15! Het was gestopt met groeien in week 8. Het hartje stopte pas in week 14 en de MK dus in week 15. Ik begrijp jou helemaal. Mijn man wil het ook zo ontzettend graag. We zijn samen erg verdrietig geweest en nog steeds eigenlijk. Ik denk dat ik ook die ovulatietest maar eens ga proberen. Welke gebruik jij? En hoe lang is jou cyclus nu? Bij mij was die deze keer maar 25 dagen terwijl het normaal voor de MK altijd 28 was!

Deel Deze Pagina