Ongi komt eraan of niet?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lucindalice, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Meiden kunnen jullie eens meekijken naar m'n kaartje? Volgens FF op dag 17 m'n ei gehad, zit nu op dag 25 en verlies roze fliebers (sorry voor de details). Maar dit kan toch gewoon m'n ongi nog niet zijn? (Verwacht hem op dag 32). Of heb ik nu een gekke cyclus zonder ei?

My Ovulation Chart

2. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Mmm, missch innesteling gehad?
    Temp is wel mooi....

Spannend!

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    #3 Lucindalice, 31 mei 2013
    Laatst bewerkt: 31 mei 2013
    Dankje voor je reactie Jettos! Vind het nu ook spannend worden, we verwachten eigenlijk nog niets en wilde gewoon n ronde tempen voor later zeg maar om gewoon wat inzicht te krijgen.
    Misschien heb ik gewoon zelfs nog geen ei gehad en nu gewoon extreem korte cyclus. Al hoop ik hard op n innesteling!

4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Beetje vroeg voor ongi. Misschien innestelingbloeding. Wauwwww je temp is als een raket omhoog geschoten zeg.

5. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Zo hee mooie stijging! Ziet er hoopgevend uit....

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Jennifer en Eefje, heel fijn dat jullie mee willen kijken! Die stijging is dus goed blijkbaar :)

Dit is pas de 2de keer dat ik temp, dus weet er vrij weinig van... Begin nu toch steeds meer hoop te krijgen!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Inmiddels geen rare dingen meer gezien bij het afvegen, dus er zit niets anders op dan afwachten gok ik...

8. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Vervelend he dat wachten. Pppff. Wij lopen ongeveer gelijk. Maar he temp is echt hoog. Ik duim voor je.

9. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Ziet er heel goed uit!! Spannend.

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Jennifer, we lopen inderdaad echt bijna samen. Ik duim ook voor jou!

@ Chanan dank je voor je reactie!

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Net weer wat oud bruin... Snap er niets meer van... Dacht dat de ongi nu echt door ging zetten, maar toch niet dus...
    We wachten maar weer af...

12. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Het lijkt mij dat je wel degelijke je ei hebt gehad. Ik gok op een innesteling...

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Lotte, dankjewel voor je reactie! Hoop het ook zo...

Nog geen ongi gespot, wel nog wat oud bruin en rug- en buikkrampjes, dus ben wel n beetje bang voor n veel te vroege ongi.. Hopelijk snel duidelijkheid!

Dankjewel voor iedereen die meedenkt!

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Nou meiden, hier nu toch ook echt een ongi ... Eigenlijk kon ik ook haast niet zwanger zijn... Maar goed, dat roze verlies 7dpo maakte het toch wel even spannend...
    Gok dus dat ik niet mijn ei op dag 17 gehad heb, want zou dus vandaag 10dpo zitten, een LF van 9 kan toch haast niet? Laten we het er maar op houden dat mn cyclus in de war is en op gang aan het komen is.

15. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Een lf van 9 kan wel. Dan heb je gewoon een hele korte. Zou het een paar maanden in de gaten houden. Hij moet iig niet korter worden want de kans op innesteling wordt dan geloof ik steeds kleiner.

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Lotte, dankjewel voor je reactie, ik blijf temperaturen en zo m'n LF in de gaten houden. Hopelijk wordt hij weer wat langer.

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Een korte LF zegt niet alles hoor. Mijn LF was na m'n mk erg kort geworden, tussen de 7-10 dagen. Ik ben wel tarwekiem gaan gebruiken, schijnt innesteling te bevorderen (maar of het nu echt wat gedaan heeft, geen idee...). Succes iig!

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Grumpy, ha meid! Wat leuk dat je reageert op mn topic ;)
    Ben toevallig net over tarwekiemolie aan het lezen. Heb jij lang tarwekiem gebruikt? Lees ook wat over teunisbloem etc. Maar ben er nog niet zo in thuis...
    Vanavond even met manlief n babbeltje over maken, we 'moeten' sowieso nog 2 rondes wachten en als ik de huisarts vandaag moet geloven mag ik er nog n jaartje bij plakken :(.... Dus gok dat hij het nog niet zon vaart vindt lopen om andere dingen te gaan gebruiken. En ben ook pas 5 april gestopt met de pil, dus wellicht dat het daar aan ligt. Maar ik wil graag 'alles op orde' hebben, zodat we vrij snel kunnen starten...
    Dus dankjewel voor je advies! Welk merk had jij?

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Korte lf kan zeker wel
    Maaaarrrr ik vind je temp nog wel enorm hoog voor een ongi hoor!! Je basale temp ligt onder de 36,9 en de jouwe is nu zelfs nog 37,6 !!
    Ik zou het even aankijken en als je temp nog een dag of 3 zo hoog blijft dan eens testen ;)

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ RoGiJuLi, dankje voor het meekijken. Heb nu toch echt voor de 2de dag helderrood verlies :( Ben ook niet zo fit, dus denk dat de tempstijging daardoor komt :(
    Maar het zou prachtig zijn als er toch n beebje in mn buik zou zitten, maar gezien dat rode verlies gok ik van niet :(

Deel Deze Pagina