Verstandig. Mijn moeder heeft ooit doorgelopen en er altijd een raar teentje aan over gehouden (die hing er een beetje bij, blote voeten lopen was altijd lastig). Succes met je teen!
Even naar de dok voor een doorverwijzing naar het zh en even een fotootje laten maken. Dan gaan ze daar kijken of het al dan niet gebroken of gescheurd is en of het al dan niet in gips moet. Niet gaan zelfdokteren, daar hebben we vaklui voor!
is inderdaad ook wel mijn bedoeling, fotootje laten maken. Ben benieuwd, pijn lijkt wel steeds meer toe te nemen. Zo maar even wat pijnstilling nemen.
Heb de mijne laatst ook gebroken......zolang de teen recht staat doen ze niets anders dan vast tapen aan de teen ernaast. Röntgen etc doen ze niet.
Je breekt gemiddeld 2x per jaar je teen Hahaha wat ben jij voorn dokwerker! Ik dacht dat ze tenen wel konden gipsen, in mijn hoofd zag het er logisch uit . Hopelijk zit het probleem in je teen en niet in je voet.. Klinkt erg pijnlijk allemaal, succes!
Volgens mij tapen ze een gebroken teen wel en mijn vriendin heeft een paar weken terug een soort klomp van gips gehad omdat haar teen na de breuk niet goed was geheeld en toen moest hij opnieuw gebroken worden Ik zou gewoon even naar de ha bellen als ik jou was.
dat heb ik al gedaan vanochtend en moet vanmiddag langs komen. Krijg waarschijnlijk ook doorverwijzing naar ziekenhuis, vanwege vermoeden scheurtje/breukje in voet. Maar jeetje, wat een pijn heb ik.
Uhm ik lees veel ze doen er niets aan, ik heb toch echt 3 weken in het gips gezeten met een gebroken (grote) teen, aan kleine tenen doen ze niets, mits hij goed staat grote tenen gipsen ze wel degelijk, mijn tante is toen ook gegist met grote teen. dus ligt er aan welke teen,
hoop dat het mee gaat vallen... gewoon tapeje op teentje en even de pijn verbijten. hopelijk geen breukjes in voet o.i.d.! Moet om 15.40
Heb je ook bloeduitstortingen op de teen? Heb 2 keer mn tenen gebroken en daar herkende de ha het aan. Gipsen doen ze niet, alleen tapen. Wel belangrijk, omdat je niet wilt dat je teen scheef aangroeit. Sterkte.
ik heb er altijd ruzie mee! bloeduitstortingen heb ik niet echt, maar dat hoeft niet altijd. idd niet alle breuken zijn hetzelfde. Ik hoop maar dat het heel erg mee gaat vallen. Zo direct in de auto... met veel pijn en moeite...
Succes! Ik had ook geen bloeduitstortingen en mijn dokter beweerde dat er niks aan de hand was. Zo heb ik nog 3 weken op een gebroken poot rondgelopen...
Ik zou trouwens niet eens naar de ha gaan, maar direct naar de eerste hulp. Kunnen ze meteen een foto maken.
Goed hoor dat je hebt gebeld! Snap niet zo goed dat mensen je adviseren niet naar arts te gaan of ziekenhuis omdat ze bij hen niks konden betekenen. De ene breuk is de andere toch niet? Beter 1 x teveel dan te weinig naar een arts.