misschien teen gebroken..wat doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door frummeltje31, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik lees heel veel dat er niets aan gedaan wordt, ik heb mijn enakleine teen, mn ringteen zegmaar :D een keer gebroken, foto gemaakt en die is toen getaped.

2. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Nou volgens de ha is er geen aanwijzing dat er iets in mijn voet gebroken zou zijn. (Knap dat ze dat zokan zien). Ze heeft er flink aangetrokken en dat deed wel zeer. Teentje is vermoedelijk wel gebroken en zelfseven uit de kom geweest en weer teruggesschoten. Nu is alles dus geirriteert. Volgens ha duurt het een week tot 10 dagen voor de ergste pijn is verdwenen. Teentje is nu getaped. Ik kijk het even aan en anders eis ik alsnog een foto. Ben er weer mooi klaar mee....zucht.....:(

3. Purk

Purk Niet meer actief

Ookal zien ze op de foto dat hij gebroken is, doen ze niks anders dan wat er nu is gebeurd. ;) Wat wil je dan dat ze doen? Met een beetje rust en tape gaat het nl vanzelf over

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

goede stevige schoen aan doen meid! succes ermee.

het is nog nooit zo donker geweest.. Of het wordt wel weer licht…

5. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    ik heb ook 3 keer mijn teen gebroken. 2 keer bij mijn rechtervoet de teen naast de grote teen. en aan mijn linkervoet 1 keer de teen naast je kleine teentje.
    Er wordt niets aan gedaan. Ja je kan je teen tapen aan de andere teen vast, dan belast je die teen minder.
    Verder kan je daar echt een hele tijd last van blijven houden. Heb nu mijn teen een half jaar geleden gebroken en heb af en toe nog wel eens last als ik mijn tenen afdroog.
    Verder heb ik een hele tijd op klompen gelopen. Dat hielp wel tegen de pijn omdat een klomp niet kan buigen zoals een gewone schoen doet.

Succes

6. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Het ging mij meer om mijn voet, omdat ik daar ook pijn had. Maar goed, ik hoop dat het snel beter gaat...dit is niets voor mij....

@mrsnuke dank je voor je mooie woorden!!

@sabrina25 nou hoop niet dat het bij mij heel lang duurt. Maar ja, goed rusten en hopen dat de pijn snel verminderd.

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hier ook gebroken, doen ze niets aan.. Heb nu lelijke heksenteen met bobbel :)

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    waarom blijft men roepen doen ze niets aan, dat is per breuk verschillend,
    athans met de grote teen, maar lees hier dat het om de kleine teen gaat, nee dan krijg je toch geen foto, bij mijn grote teen breuk deed ook de hele voet zeer, en die was toch echt goed, tis logies dat het zeer doet, tis allemaal een beetje gekneust er om heen,

geef de teen wat rust, goede stevige schoenen aan, meer kan er aan de kleine teen niet gedaan worden,

maar mocht je ooit vermoedens hebben dat je grote teen knak zegt, ja dan wel even naar de eerste hulp (als de huisarts je niet doorverwijst) die gipsen ze wel degelijk.

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Was bij mij trouwens de teen naast de grote teen... Uh.. Mijn wijsteen :)

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    uhm ja mooie benaming he, zo noem ik hem ook wijsteen, midden teen ringteen en kleine en grote teen, hoe moet je ze anders noemen hihi,

11. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Lol, klinkt zo grappig. Weet je wat zo raar is?? Vannacht zonder pinnstilling prima geslapen. En nu heb ik weer heel veel pijn!!! Gek he.

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    je voet doet nu meer pijn omdat het hangt, voet omhoog leggen op de momenten dat het kan, maar geen 24/7 rust geven want dan wordt ie stijf.

13. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Oke, dank voor het advies!!

14. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    En als je ligt heb je je lichaamsgewicht er niet op rusten. Dat is anders als je staat.

15. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ja daar ben ik ook wel achter...wat een rotpijn zeg. Van het weekend maar even vertroeteld worden door manlief!!:D

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Lekker ervan nemen meid!:D:D

17. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    nou vrijdag tape erafgehaald, werd er helemaal gek van en twee dagen zonder geprobeerd. Maar het voelt nog helemaal niet lekker met mijn tenen en voet. Dus tape er maar weer om vandaag, :(.

Iemand een idee hoelang het erom moet blijven? En wanneer het allemaal wat beter aan gaat voelen? Ik weet het, het is nog geen week geleden, maar ben het al zo zat. Vanochtend naar ballorig geweest en natuurlijk veel te veel met mijn dochter gedaan en nu dus weer veel pijn, :)

Deel Deze Pagina