FF een vraagje (jah ik ben een zeur weet het haha) maar hoeveel dagen na je eisprong moet je nou ongi worden? Is dat nou echt 14 of kan het meer zijn? Het is namelijk zo dat ik (denk) dat ik me eisprong rond de 14e gehad heb en ik zit nu op dag 16 na me eisprong. Tenminste als ik het goed gevoeld heb zit al op een cyclus van 48 dagen dacht me eisprong al eerder gevoeld te hebben maar 2x in 1 maand kan niet toch? en de 14e deze maand had ik echt giga klodders met slijm (sorry) en krampjes/steekjes in de buik dus denk dat ik de 14e dan echt me eisprong heb gehad. Nu vraag ik me dus af hoe lang het nog kan duren voor me ongi komt? zwanger kan niet heb al vele negatieve testen gehad en we hebben alleen 1x sex gehad in september .......
hey lief ik geloof dat t max 18 dagen kan duren vanaf je ei tot ongi maar daar zullen vast uitzonderingen bijzitten.
14 dagen is inderdaad een gemiddelde. Ikzelf heb korter dan 14 dagen en er zijn er ook die langer hebben. Dat kan echt enorm variëren.
oke dan hoop ik een dezer dagen ongi te worden heb rond de 14e me eisprong gehad als ik het goed heb. We zitten nu op de 31 dus dat is dag 17 morgen dag 18. Dan moet binnen morgen en woensdag hopelijk me ongi eens aan komen te zitten! Duimen draaien maar zit al op dag 49!! meiden bedankt voor jullie uitleg!
Ik ben altijd precies 14 dagen na mijn ei ongesteld maar dat is voor elke vrouw anders... Heb trouwens ook weleens gehoord dat je door het hebben van sex je je ongie kan opwekken...( mits jezelf klaarkomt)