Hi dames, Ik hoop dat iemand mij advies kan geven: In januari ben ik gestopt met de pil, sindsdien ben ik redelijk regelmatig ongesteld (cyclussen van 32-35 dagen). Ik menstrueer altijd 5 volle dagen, waarbij een hoop bloedverlies en vrij hevige buikpijn komt kijken. Tussen 15 en 19 april heb ik ook zo'n ongesteldheid gehad. Op 6 mei had ik opeens weer bloedverlies. Dit was dus al na 21 dagen en voor mijn doen bizar vroeg. Hoewel dit ook - zoals altijd - 5 dagen duurde, heb ik geen greintje pijn/krampen gehad, ook het bloedverlies was minimaal: dit is absoluut niet meer dan 1 maandverband totaal geweest, voornamelijk bruin bloed enkel met afvegen. Ik begin nu te twijfelen of dit wel een menstruatie was: de bloeding was totaal anders dan normaal en op zo'n gek moment. Zou dit een innesteling kunnen zijn geweest? Echte zwangerschapssymptomen heb ik denk ik niet: wel erg veel afscheiding sinds een week, ook iets wat ik nooit eerder heb meegemaakt. Af en toe wat misselijkheid, andere symptomen lijk ik niet te hebben. Wat denken jullie?
Kan ook Ontpillen zijn dat je een ronde gehad heb zonder eisprong en dus ook minder ongesteld ben dan normaal innesteling is nooit veel en zeker geen 5 dagen en komt vaker niet dan wel voor zou evt een ovulatie bloeding kunnen zijn maar weet niet of die zolang duren
Ik zou zeker even testen als je nod is geweest! Bij mijn eerste zwangerschap ook vaak bruin bloedverlies gehad en toch echt zwanger Bruin bloed is geen menstruatie, dus zwangerschap is zeker mogelijk.. echter klinkt het niet als een innesteling
Op dag 21 bruin bloedverlies kan zeer goed duiden op een ovulatiebloeding, temeer het alleen bij afvegen was en hooguit een maandverband vol. Dag 21 + 14 dagen is een cyclus van 35 dagen! Als het een innesteling was op 6 mei, moet je nu een knaltest van een zwangerschapstest hebben. Vanaf innesteling maak je namelijk HCG aan en het is nu 16 mei dus 10 dagen later. Testen dus. Een zeer licht streepje kan ook duiden op een zwangerschap (maar dan was het dus geen innestelbloed, maar ovulatiebloed! ) aangezien je nu 4 dagen voor je NOD zit.
Ik moet wel zeggen dat er wel wat rood bloed bij zat, maar 90% was dus enkel bruin en/of zeer donkerrood bloed met afvegen. Bedenk me nu dat ik de afgelopen dagen wel lage rugpijn heb gehad. Ook af en toe wat misselijkheid en tintelingen/kriebels in m'n borsten. Maar je lichaam kan je natuurlijk ook flink voor de gek houden.... Wanneer zou ik gaan testen?
Meteen denk ik dan als je al wel 10 dagen overtijd zou zijn moet je al dik positief testen en als je 4 dagen voor NOD zou zitten zou je ook al wel een licht streepje kunnen hebben weet niet wat voor testen je heb?
klinkt idd als een ovulatiebloeding ik heb er ook last van, zodra het stopt komt mijn ei binnen 0 tot 3 dagen hier is het gewoon rood bloed verlies (geen bruin) maar heel weinig een paar dagen lang...
Wat stom... Hoop dan maar op een ovulatiebloeding, al hebben we het in die hele periode niet gezellig gehad, dus zal m'n eisprong dan gemist hebben Morgenochtend maar testen denk ik.
is het bloed al gestopt dan ? binnen paar dagen erna komt je ei als het een ovulatiebloeding is, zou voor de zekerheid gewoon ff gezellig maken eventueel ovulatie testen paar dagen doen
Bloeden was van 6 t/m 10 mei. Rond die periode seks gehad op 6 mei en op 12 mei. Dus als 't m'n ovulatie was, zie ik t somber in... Morgenochtend testen!