nu al weer bruin/rood bloed bij afvegen

Discussie in 'Miskraam' gestart door knuffeltje, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Hoi,

Wie kan mij helpen. Op 27 april kreeg ik te horen dat ik een miskraam kreeg en op 28 april heb ik 2 vruchtjes verloren, ik was toen 7 weken zwanger. Het bloedverlies is gestopt op 1 mei. Nu had ik afgelopen donderdag wat bruin bij afvegen en daarna niet meer. Vandaag heb ik het weer en heb er ook wat buikpijn bij, maar het is alleen bij afvegen.

Wat kan dit zijn?

2. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Heeft echt niemand een idee??

3. Becoming a mom

7 mrt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen dinsdag een miskraam gehad, ook met 7 weken.
    Gisteren is mijn bloedverlies gestopt, maar ik had wel heeeel erg veel last van mijn buik, ze noemden het ook na weeen.

Duurt wel even voordat het bloeden stopt, ik zou het nog even aankijken!

4. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    ik heb al 2,5 week geen last van bloedverlies. Dus dat kan het niet zijn.

5. Becoming a mom

7 mrt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien verlies je nog gewoon oud bloed?
    Anders even de dokter bellen.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Na mijn curretage kreeg ik ook om de dag weer bloedingen.
    Dit kan nog even duren meid,helaas!
    Heel veel sterkte!

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Knuffeltje
    Af en toe nog "spotting" kan erbij horen. Zelf heb ik zelfs ruim 6 weken nog oud bloed/wat rood bloed verloren... Bij sommigen is het met een paar dagen allemaal over, bij anderen duurt het wat langer.

8. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Hoi, wat erg dat je dit is overkomen.
    Ook ik heb op 28-4 een miskraam gehad, een bbz en ben zelfs geopereerd. Ik was 6,5 wk zwanger van ons 2e kindje.
    6dagen na de operatie kreeg ik heftige bloedingen, incl grote stolsels. Dit heeft 6dgn geduurd met af en toe wat mini bloedingen erna. Ik heb woensdag mn vervolg afspraak bij mn gyn, dus een van de vragen die ik haar ga stellen is of dit dan de eerste menstruatie weerr was? Willen namelijk zo snel mogelijk weer door (ik raak zwanger door gebruik van clomid) met de behandeling.

Sterkte en succes en idd anders even bellen naar je gyn.

9. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    @themar, heel veel sterkte toe gewenst, luister naar je lichaam die geeft aan of het wel kan.

Ik heb een miskraam gekregen door vocht achter de baarmoeder. Ik ben zwanger geraakt na het spuiten van Puregon en een eisprong d.m.v. decapeptyl. Door het vocht achter de baarmoeder moet ik het rustig aan doen. Dat vind ik toch wat moeilijk, heb vrijdag 5 uur gewerkt en zaterdag zou ik ook 5 uur gaan werken maar uiteindelijk na 3,5 uur ben ik naar huis gegaan. Wist niet meer hoe ik moest zitten. Gisteren heb ik mij helemaal afgemeld, kon alleen maar op de bank liggen, ik was kapot.

Volgens de arts had ik een PUL zwangerschap, pregnancy of unknown location.
    Ik heb zelf bij de eerste controle 2 vruchtzakjes zien zitten in de baarmoeder, maar dat werd niet bevestigt 2 dagen later met een volgende echo. Ze konden toen alleen het vocht achter de baarmoeder zien zitten, was 48mm bij 16mm. Dat is volgens mij vrij veel.

Deel Deze Pagina