hallo allemaal! tja, we mogen weer is wachten....zit nu 4 dagen voor NOD En soms heb ik zo het gevoel dat het deze keer al raak kan zijn!! Maar ergens hoor ik zo'n klein stemmetje in mijn hoofd dat ik me niet druk moet maken en dat ik gewoon ongesteld zal worden...Ik zit tenslotte pas in ronde 2. Ik heb paar jaar de pil geslikt, en eerste maand precies ongesteld geworden zoals gewoonlijk... Ik heb de volgende klachten: - opgezette buik - soms zeer gevoelige tepels - sinds vandaag ook erg misselijk geweest in de ochtend. (net niet moeten spugen) - prikkende ogen, en dan heel erg tranen uit het niets! - vaak naar de wc moeten, en dan komt er weinig uit zeg maar.. - hoofdpijn - moe - bloedsmaak in mond na het eten - steekjes rond lies - felle steek in zij gehad, dat uitstraalde naar rug - lage rugpijn Wie o wie herkent zich hier in?? Ik weet dat ontpillen nog steeds mogelijk is hoor...maar je kent het vast, we willen zoooooo graag zwanger worden!! Maar ik voel me totaal anders dan vorige maand, dus ben benieuwd wat kerst mij gaat brengen Groetjes van iemand met een kerstwens!
Hmmm...misschien wel een idee... Aan de andere kant wil ik wachten tot maandag Ik wil mezelf ook geen valse hoop geven!! Hebben jullie evt dezelfde klachten gehad??
Spannend hoor. Zelf zou ik wachten met de test. 4 dagen voor NOD is gewoon best wel vroeg. Maar goed, mbt je "kwaaltjes".... volgens mij kan het alle kanten op gaan. Het kan ontpillen zijn Het kan ongsteld worden zijn Het kan zwanger zijn Ja je schiet er allemaal niets mee op sorry, maar een test zal toch echt de uitslag moeten geven. En die zijn op of na NOD gewoon meer betrouwbaar. Ik duim voor je!
Thanx Hopefultimes Je naam geeft me veel moed Ik denk dat ik inderdaad wacht...hoe moeilijk het ook is! Als ik maandag niet ongesteld ben geworden, ga ik een poging doen en een testje wagen!! Maar goed, het zou leuk zijn als meerdere mensen zich in mijn "kwalen" herkennen en daarna zwanger waren
Ik zou inderdaad tot maandag wachten met testen. Vandaag is nog te vroeg. Al kan ik wel snappen dat je helemaal gek word van alle kwaaltjes, het kan je hoofd helemaal op hol doen slaan. Maar zoals hopefultimes al zegt, het kan alle kanten op gaan.