Dames, Ik ben even de bank op, trek de pijn in mijn buik even niet meer... Sorry, probeer vanavond nog even te kijken, en anders ben ik er van de week weer. Ik wens jullie een zeer prettige avond toe, met veel geklus of juist een heerlijk warm en dik buikje
Bedankt voor je zeer adviesieuze hahahahah reactie!! Dames, ik hou jullie op de hoogte, ben nu echt even weer de bank op!!
Door dit stukje: Oh ja, de arts kon aan mijn baarmoeder zien dat ik anti-conceptie gerbuik. Dit aan het dunne vliesje in mijn baarmoeder. Als dit vliesje dun is, wil er geen zaadje met een eitje erin nestelen (moeder natuur, en word je ongesteld) dit was ook allemaal prima in orde. Betwijfel ik echt of je zwanger kan zijn. Want als ik het goed begrepen heb: -heb je geen pil(len) gemist -je strip afgemaakt -niet ziek geweest?) -is er alleen een dun vliesje, waarvan de arts aangeeft dat hij/zij daar je pil gebruik van kan afleiden. (En is het dus niet echt een gunstige omgeving, voor een bevrucht ei, om in te nestelen) Dus mocht je ondanks de pil toch een eisprong hebben gehad, moet het net toevallig bevrucht zijn en dan ook nog innestellen in een 'vlies' wat, zo lijkt, niet klaar is hiervoor. Het lijkt me niet erg waarschijnlijk maar.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit soms worden vrouwen met pil en al zwanger. Maar dit is toch wel echt uitzonderlijk dan. Lang verhaal ondertussen maar wou wel mijn mening met je delen. Ik hoop iig dat je snel v/d pijn verlost bent. Succes met je echo volgende week! Liefs Gwen
lijkt me ook niet te wijzen op een zwangerschap. Toch onbewust er misschien te veel mee bezig geweest. Ik denk dat wij vrouwen soms best wel heel veel zichzelf wijsmaken. echo gehad bij een gediplomeerde arts,testen en alles gehad,en toch nog twijfelen hihi.. Wat zijn we soms toch gekke wezens (ik ben ook zo hoor) succes!!
juicey @ jammer dat je ongi bent geworden. knuf ik weet niet of ontpillen belangrijk is ik kan me niet herinderen of ik daar last van had het gebeurt wel veel door het stoppen met de pil kan het onnregelmatig komen en lang uit blijven vandaar ik het zij mijn ongi was ook onregelmatig en nu altijd stipt of 1 dag te vroeg of 2 te laat ik hoop voor iedereen dat ze niet net zo lang als mij moeten wachten maar het komt niet zo maar aan waaien dat wou ik er mee zeggen meer niet hoor je plent geen kinderen maar je mag hopen dat je ze krijgt ik gun het jou en iedereen laat dat duidelijk zijn
Juicey hoe gaat met jou? hier wachten op telefoon van het ziekenhuis waneer als nog de vleesboom er uit gaat