Hallo Ik weet niet zeker of er hierover al een topic is.... wilde even vragen of jullie dit herkennen, of weten waar het mee te maken heeft. Ik hou sinds gisteren naar mijn idee erg veel vocht vast! Vooral vanmorgen was het erg, ik heb normaal slanke vingertjes maar vanmorgen leken het wel knakworstjes het heeft ook een hele tijd geduurd voordat ik mijn ringen af kon doen. Heb zwaar gevoel in de benen en schoenen zitten niet erg prettig, heb het idee dat mijn voeten in brand staan, maar voelen heel koel aan, vochtige klamme koude handen..... Ik zit 5 dagen voor mijn NOD maar zo heb ik mij echt nog nooit gevoeld, voel mij echt erg ongemakkelijk ( niet echt ziek ofzo )... Ik blijf nu na mijn eisprong ( die was vorige week ) de hele tijd wit vloeien... ook nooit eerder gehad. Ik voel mij 20 kilo zwaarder, terwijl ik maar 52 kilo weeg Herkend iemand dit, en wat kan ik doen om van dat vocht af te komen ( klinkt vreemd maar soms probeer je de gekste dingen om je beter te voelen )
Hoi hoi.Ik hou altijd vocht vast voor mijn ongie,voeten ,handen,hoofd echt alles..haha voel me een opgeblazen bal dan.Succes