Snipverkouden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wolfje89, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Hooooi!

Ik heb even een vraagje ( alweer )

Ik heb vermoedelijk een hele vroege eisprong gehad voor mijn doen, met ovulatie testen gedaan enzo, en had donderdag ook een vreemde soort buikpijn.

nu zit ik dus 5 dpo
    En ik ben sins gisteren hondsberoerd.
    Snip verkouden,
    Diarree ( Exuse meee!)
    En gewoon zwaar lamlendig.

Kan dit een teken zijn of ben ik gewoon gek?

2. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Klinkt voor mij als een virusje. Zou een paar dagen wachten en testen, dan weet je het zeker. Laat je niet gek maken door 'symptomen' meid :)

3. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Ja dat dacht ik al, maar goed vrouwen he, echt ik wou dat ik me gedachtes eens als een man kon laten werken, mijn vriend heeft echt de instelling 'we zien wél '

Ik wacht zoiezo nog een week of 2 just in case..

4. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Hoi Wolfje,

Ik ben altijd verkouden na mijn eisprong. Althans ik heb een verstopte neus. De klachten die jij noemt, had een vriendinnetje van mij ook die wel zwanger bleek te zijn.
    Lastig, lastig...succes met afwachten!

5. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Inderdaad hartstikke spannend! Ben het wel eens met Anzza, laat je leven niet beheersen door eventuele symptomen! Makkelijk gezegd, ik weet het echt, maar het geeft je zoveel meer rust als je niet achter alles iets gaat zoeken. Geloof me, als het eenmaal zover is dan ga je echt wel duidelijk dingen voelen! Echt verschillen zeg maar, bijvoorbeeld in je borsten. Je krijgt altijd wel iets. Sommige vrouwen voelen helemaal niets, dat kan ook, maar ik denk dat dat doorgaans vrouwen zijn die er niet zo mee bezig zijn, dan let je er ook niet zo op. Weet ik niet hoor, maar dat denk ik.

En..er heersen twee virussen, met name buikgriep varianten..

Maar hoop doet leven, hoor!! Helemaal niet gezegd dat het NIET raak kan zijn!! En als je neus ziek is, is je buik dat niet;)

Succes!!

Groetjes Patricia

Deel Deze Pagina