Misschien tweeling verloren???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muisje14, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @yukl en sharon: dankjulliewel, ik ben er inderdaad heel blij mee dat ik het heb kunnen opvangen en dat ik er foto's van heb (voor sommige mssn raar, maar mij heeft het wel geholpen met de verwerking ervan...).
    toen het vruchtje eruit was gekomen heb ik het in een potje gedaan met wat water omdat we nog niet meteen wisten wat we er mee wilden doen en ik dacht dat het op deze manier zo mooi mogelijk zou blijven... Uiteindelijk hebben we het na een week begraven in de duinen...

2. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Als je zwanger was geweest van een tweeling, dan had er op de echo iets van te zien moeten zijn. Dan was er nog een vruchtzakje of in ieder geval iets van te zien.

Het verliezen van vruchtjes bij een IVF is niet te vergelijken. Dan gaat het 2e vruchtje inderdaad gewoon weg, maar dan is er ook geen innesteling geweest van het 2e vruchtje, je bent dan dus nooit zwanger geweest van een tweeling, je hebt 2 vruchtjes teruggeplaatst gekregen. Zijn 2 verschillende dingen.

Als je echt al zwanger bent van een tweeling, zijn er dus 2 ingenesteld. Mijn buurmeisje en een nichtje hebben dit gehad. Beide een miskraam gekregen van 1 van de 2. Dit was beide op de echo's te zien.

Het lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent geweest van een tweeling. Zal gewoon van de innesteling of zo geweest zijn. Je baarmoeder heeft opruiming gehouden om je ingenestelde vruchtje goed te kunnen plaatsen.

Lekker genieten van het baby'tje in je buik!

Deel Deze Pagina