hoi meiden, het zal al best vaker gevraagd zijn maar ik zit ergens mee. ik heb sinds een uurtje last van krampen in mn buik.net of ongi moet worden.nu maak ik me best zorgen omdat ik 2 mk meegemaakt heb. zijn er meiden die dit ook heel erg hebben gehad en waarbij het allemaal goed is verlopen.ik moet morgen naar het zhs voor mn eerste echo dus het is allemaal erg spannend nu liefs roy
ik heb hier ook behoorlijk last van/van gehad, maar dat was puur het oprekken van de baarmoeder! Probeer je geen zorgen te maken... Ookal is dat heel moeilijk... Veel plezier morgen met de echo! Succes! Liefs
Heey meid, dit is ook mijn eerste zwangerschap, in het begin had ik ook heel veel last van buikpijn (net of ik ongi moest worden). Op een nacht deed het zo'n pijn dat ik ervan overtuigd was een miskraam te krijgen, maar nergens bloed te bespeuren en 's morgens was de pijn ook weer over. Dit was allemaal nog voor men eerste echo, dus ik was hier ongelooflijk zenuwachtig voor. Dacht dat het wel niet goed zou zijn, maar integendeel alles was perfect!! dit is inderdaad gewoon het rekken, groeien van je baarmoeder en hoort er helemaal bij hoor!! Ondertussen ben ik 18 weken ver en soms heb ik nog lichte zeurderige buikpijn.... maak je er niet druk om en geniet maar!! veel plezier met de echo. laat je even weten hoe het was? Liefs!!
nou meiden, goed nieuws het hartje klopte heel goed dus alles was goed en ik loop precies op schema gr spekkie