tegen mij zei de.echoscopiste.12 weken.jongen nu echt een.meisje.gezien dus niet altijd hebben ze gelijk hihi.maar leuk hoor
ja 12 weken kunnen ze ook nog geen echte geslachtsbepaling doen he! Ja een NUB maar daar zou ik ook niet met 100% vanuit gaan dat het juist is..
Er zit natuurlijk wel een heel groot verschil tussen een echo met 12 weken en een echo met 21 weken!! Met 21 weken zit het geslachtsdeel er al (zoals op TS haar echo) en met 12 weken zit alleen de nub er nog ......
Dat was hier ook zo, maar met 12 weken zouden ze hier echt geen uitspraak over moeten doen. Pas vanaf >20 weken is het echt goed beoordeelbaar. Ik vond het achteraf erg vervelend dat ze er al een uitspraak over deed, want ik ben nu nogsteeds onzeker (met ondertussen wel een lila babykamer ). @TS, bij een meisje zie je een soort hamburger/koffieboon - drie streepjes (schaamlipjes en spleetje daartussen). Bij een jongen kan je zoiets lijken te zien als de beentjes te dicht tegen elkaar zitten (door samendrukking) en er bv. geen goed duidelijk piemeltje in beeld komt. Hier zie je duidelijk balletjes en een 'dingetje'
idem dito ik ben nog steeds onzeker hoor.maar ik wacht netjes de 20 weken echo af durf.nog niks te kopen hehe