kan er iemand mij helpen ???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door arianeke, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arianeke

    arianeke Lid

    1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    kan er iemand dat zeggen ,of we dat van de eerste keer kunnen zien of het een tweeling gaat zijn ,want we hebben het gevoel dat het zo gaat zijn ,zelf de dokter heeft mijn test gezien en was zelf niet overtijd ,en zei dat er een kans in was
     
  2. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    Haaaaaaai,

    Dat idee heb ik ook...Maar als het een 2 ling is zouden ze het kunnen zien als ze niet achter elkaar verborgen zitten en anders weet je het bij de 2e echo!!!

    Ik had ook 5 dagen voor ik overtijd was een positieve test !!

    Ik duim voor je.. ik mag volgende week al voor een echo dan ben ik 6 weken en 5 dagen zwanger.

    Groetjes gabje
     
  3. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ze kunnen bij een eerste echo meestal wel zien of het een tweeling is.


    Dat is vroeg Gabje, met 6 weken en 5 dagen.
    Je zal dan wel een inwendige echo krijgen omdat het van buiten niet te vinden zal zijn.


    Succes dames! En geniet van de eerste beelden van je kindje!
     
  4. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ik weet niet het is voor mij allemaal nieuw... maar ze kunnen dan het hartje ook al horen toch of niet ?

    Groetjes gabje
     
  5. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Volgens mij heeft een vroege positieve test niets met tweelingzwangerschap te maken. Ik heb nl twee vriendinnen die een tweeling hebben en beiden hebben pas na hun NOD positief getest (tot en met iets na NOD dus negatief)

    Met 5-6 weken zien ze het hartje alleen. Horen kun je het dan volgens mij nog niet.
     
  6. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    dank je wel elvira!!

    En jij al een test gedaan?? zie dat je overtijd ben...

    groetjes gabje
     
  7. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nee, nog niet getest. Ben enorm zenuwachtig. Ben altijd zo regelmatig als de klok. Had vanochtend mijn :evil: verwacht, maar er is nog niets te zien....als er morgenochtend nog niets is gooi ik er een test tegenaan.......whaaaaaaaaa spannuuuuund
     
  8. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Arianeke,

    Ik heb de eerste echo met 8 weken gehad. Ze kunnen dan wel zien of het om 1 of meerdere "vruchtjes" gaat. Maar 100% zekerheid heb je op dat moment niet!

    Rond de 12 weken kun je al meer op de echo zien en is er ook duidelijk te zien of het er 1 of meer zijn.

    Nog even geduld dus... Ik heb ook redelijk vroeg getest en de streepjes schoten echt van de test af dus zou je denken..veel HcG. Wij hebben ook even gedacht of dat de voorbode zou zijn van een meerling maar dat is niet het geval.
    Kortom, het zegt dus niet zo veel, eigenlijk helemaal niets.

    Succes
     
  9. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    suc 6 elvira... ik ga voor je duimen !!

    Laat het wel even weten morgen...

    Groetjes gabje
     

Deel Deze Pagina