Misschien? Update 23-01-06 Gina is zwanger!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gina, 20 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Dankjewel Pim. Jou ook!!
    Gina
     
  2. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    sommige verdoving mag wel geloof ik.. maar ik ben benieuwd duim met je mee..
     
  3. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Dank jullie wel dames!!
    Wordt vervolgd......
    Gina
     
  4. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Nou Gina, ik vind het ook erg spannend voor je!
    Ik duim mee met de rest!
     
  5. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    En ook ik duim voor je!
     
  6. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Heb besloten om nog een test morgenochtend te doen i.p.v. maandagochtend (het is mij dan te hectisch 's morgens met 2 kinderen in de kleren krijgen, ontbijten, dochter naar school brengen).
    Dus nog één nachtje slapen!!!
    Gina
     
  7. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Ik be erg benieuwd! Ik wens je veel succes!!
     
  8. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Dank je wel!
    Gina
     
  9. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Nou vanochtend weer een test gedaan! En weer een super super licht streepje. Mijn man zag het niet, maar ik wel. Ik voel me trouwens hartstikke zwanger!! Dus ik ga morgen de VK bellen of ik dan wel een verdoving mag bij de tandarts.
    Liefs, Gina ;)
     
  10. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hoi Gina,

    GEFELICITEERD!!!! Een streep is een streep dus ik denk dat je nu echt wel zwanger bent hoor. Bij ons was het streepje ook heel erg licht. Donderdag zijn we 10 weken en krijgen we weer een echo. En dan gaan we over naar een vk.

    Angela (die hier zwanger is) heeft vorige week donderdag en de donderdag daarvoor ook verdovingen gehad bij de tandarts. Ze heeft in 2 weken tijd 4 van haar verstandkiezen moeten laten trekken. We hadden ook geinformeerd en ons is verteld dat het geen kwaad kon.

    Hoop dat je kanaal behandeling mee gaat vallen.
    Ben ook zeer benieuwd of je vk een inwendige echo voor gaat stellen, om voor jou echt de zekerheid te geven dat je echt zwanger bent en niet dat het van je mk nog is.

    Ga nu in iedergeval maar lekker genieten!!!

    groetjes Diane
     
  11. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Gefeliciteerd Gina!!
    Geniet maar lekker van je zwangerschap!
    Groetjes!
     
  12. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    GEFELICITEERD!!!!!

    Alle liefs, succes en geniet ervan!
    Anouk.
     
  13. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
    en die verdoving mag wel, moet zelfs wel bij een kanaalbehandeling!! alleen een speciale, een lichtere is dat... susses!!
     
  14. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    gefeliciteerd meid! wat heerlijk zeg!
     
  15. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Hoi Gina,

    ik heb op 1 december een mk gehad en vlak voor de kerst dacht ik ook dat ik weer zwanger was. Sindsdien krijg ik bij het testen altijd een heel vaag streepje. Ook ben ik sinds mijn miskraam nog niet weer ongesteld geweest. Afgelopen dinsdag heb ik een bloedtest gehad. Daaruit bleek dat het Hcg inderdaad verhoogd was maar niet heel hoog. Bij een eventuele zwangerschap had het Hcg hoger moeten zijn (tenzij ik net zwanger ben). Het is volgens de ha en vk ook zeer onwaarschijnlijk dat het nog van de MK is. Zelf denk ik dat het nog wel van de mk is, ook al is dat ondertussen bijna 8 weken geleden. Ik wil je niet ontmoedigen, maar misschien is het goed om er rekening mee te houden dat het toch nog van de mk is. Dit onderwerp is trouwens ook uitvoerig besproken in een ander topic. Mischien moet je daar even kijken. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=3879
    Ik hoop heel erg voor je dat je wel zwanger bent en ik ben heel benieuwd hoe het verder met je gaat. Ik duim in ieder geval met de anderen voor je mee!

    Liefs, Carlijn
     
  16. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ja, het is heel verwarrend allemaal!
    Ik heb ook gekeken op het topic dat je aangaf. Maar ja, daar wordt ik ook niet veel wijzer van eigenlijk. Schijnbaar ligt het bij iedereen anders.
    Ik heb ook gevraagd aan de verloskundige op het forum of ik deze maand vals positief kon testen, maar zij zei dat bij een complete miskraam het hCG uit mijn lichaam verdwenen zou moeten zijn. Ik vind het heel tegenstrijdig allemaal. Ik bel morgen mijn VK op en dan hoor ik wel wat zij ervan zegt.
    Liefs, Gina :(:
     
  17. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hoi Gina,

    Ik hoop echt heel erg voor je dat je zwanger bent.
    Ik wil je ook niet ontmoedigen, want wie weet ben je inderdaad wel zwanger, maar ik heb het na mijn miskraam ook gehad dat een test wel 6 weken positief aangaf terwijl ik maar heel kort zwanger was geweest. Heb een paar testen gedaan totdat deze negatief was, zodat ik bij een volgende test niet meer hoefde te twijfelen of het nog van de mk was.
    Ik heb me een periode daarna ook echt zwanger gevoeld, terwijl dat tussendoor weg was geweest. Echt heel vaag allemaal. De HA zei dat dat ook nog door de MK kwam.

    Nou, natuurlijk duim ik met alle anderen mee dat je wel zwanger bent, want dat zou natuurlijk ook kunnen!!!!
    Ik hoop voor je dat het streepje alleen maar duidelijker wordt en je HCG dus toeneemt.

    Groetjes Noralien
     
  18. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ja Noralien, ik besef dat het inderdaad twee kanten op kan gaan! We wachten af....
    Gina
     
  19. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Veel succes met afwachten.
    Erg vervelend, zo in onzekerheid ziitten.
    Duim voor je......

    Groetjes Noralien
     
  20. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Succes met afwachten, hopelijk begint 2006 helemaal positief voor je!

    We horen van je!!

    Liefs Niki &x
     

Deel Deze Pagina