vandaag heb ik dan eindelijk mijn manager gebelt en vertelt dat het werk (thuiszorg hulp bij huishouden) nu eigenlijk toch echt te zwaar word voor me.. Ik liep er al langer mee en dacht ach, gaat wel over...niet zeuren.....maar nu moet ik wel...heb geen smoesjes meer om aan het werk te blijven...ik ben op.. Ze reageerde hartstikke lief!! ze zei jouw gezondheid en die van je baby is nu even het allerbelangrijkste!! Dus nu gaan we kijken of ik wat lichter werk kan doen op kantoor voor een x aantal uurtjes per week, deze week mocht ik thuisblijven... EN DAN!! Belt de woningstichting.......of wij nog interesse hadden in een woning....(had eerder een topic geschreven hierover) JAAAA!!! dus nu kunnen we donderdag gaan kijken voor een ECHT huis! in plaats van een kleine benedenverdieping met 1 kleine slaapkamer waar we 750 euro aan huur betalen!! (uit nood) OEH zo heerlijk, krijgen een nieuwe badkamer/keuken/toilet en fatsoenlijke slaapkamers!! Kan ik eindelijk een mooi paleisje maken voor ons drietjes!! Zo toevallig, uit verveling zijn mijn vriend en ik van het weekend naar zo´n woonboulevard gereden met het idee dan doen we iets... en nu dan zo´n telefoontje...... Sorry moest het even kwijt...
fijn dat je manager zo goed heeft gereageerd!! en geweldig van je dat je de stap hebt gezet!!! gefeliciteerd met het zicht hebben op een echte woning!! heel erg veel kijkplezier donderdag en hopelijk hoeven jullie niet te veel te doen!!!
Soms is het leven zo leuk Gefeliciteerd met je nieuwe woning en wat super dat je manager met jou meedenkt. Zo'n baas willen we allemaal wel, hihi.
Gefeliciteerd meis! Zeker met het huis! Ben benieuwd wat voor je huis dan krijgt...linkje? Hihi, vind ik altijd erg leuk om te zien waar mensen in wonen En wat een heerlijke baas heb je...zo zijn ze er niet veel!
Thanks!! Ja ben echt zo blij!! kan helaas geen link geven want het huis staat niet meer op de site, ongelooflijk, we waren namelijk als 13e ge eindigt dus had al geen hoop meer... Maar het is een mooie eensgezinswoning!! Kan ik binnenkort ook eindelijk foto´s plaatsen op de show-je-huiskamer/babykamer-topics!! en groot voordeel dat we een dikke 300 euro dalen in huur! Mag inderdaad in mijn handjes klappen met mijn bazin, maar ligt denk ik ook wel aan haar voorgeschiedenis, ze heeft namelijk zelf veel te lang doorgewerkt tijdens haar zwangerschap en daar had ze wel de gevolgen van... Oeh ben zo blij, nu kan ik eindelijk mijn nesteldrang eens gaan botvieren!! Hier kan de staatsloterij niet tegenop!
Lekker hè, als het ook eens meezit? Ik hoop dat die woning wat is en dat je straks lekker voor binnenhuisarchitecte mag spelen
even een up-date... ben gisteravond laat stiekem met mijn vriend wezen kijken.....via de achtertuin (heerlijk diep) hadden elkaar een voetje gegeven en konden zo mooi over de schutting heen kijken... Zag er prima uit, heel anders dan op de plattegrond die op de site staat. Als we het goed hebben gezien, hebben ze de woonkamer vergroot door de keuken open te maken, ipv dichte keuken, zit een mooie schouw in en open haard,... YEAH!! Alleen aan de tuin moet veel gebeuren, nieuwe schutting enzo en a lot of onkruid.. maar da´s geen ramp. We hebben ook leuke, rustige buren dus een grote plus. Zit me al helemaal te verheugen op het inrichten,.... vanmiddag alleen even naar het gemeentehuis voor een adreshistorie, word een lange dag vandaag.... En mijn bazin heeft ook nog gebeld, ik krijg waarschijnlijk een uitnodiging voor de bedrijfarts.. Dus ik ben benieuwd... Ik zal morgen wel weer schrijven want dan hebben we het huis inmiddels overdag en van binnen gezien
Super!! Zoveel goed nieuws op een dag! Daar kan idd niet veel meer tegenop!~Geniet er maar lekker van!
Ach meid toch YAY! Stoer niet? Wij bijv azen op een bepaalde woning #5 en die komt in dec vrij en waarschijnlijk eind okt op internet Staat er vandaag een woning op in dezelfde straat grotere tuin (pfft je wil niet weten...) #25 ! We gaan er gewoon voor ja toch? Hopen dat we net zon geluk hebben als jij Maar echt vind het super voor je dat je goedkoper kan wonen meid!