Mag een baby van 6 maanden watermeloen? Ze heeft nu peer en appel geproefd. Ze heeft wel aanleg voor allergieen, dus ben erg voorzichtig
mss heb j hier wat! Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Schema - Voedselintroductieschema vanaf zes maanden
oh bedankt voor jullie reacties! Ik zie staat suikermeloen, meloen en ananasmeloen dus zal wel goed zijn! krijgt ze dat ook over een paar dagen
ik zie ze bij ons nog nergens in de winkels, geef hier wel vanaf het begin al galiameloen...nou gister 1 schijf zelf gegeten! en 2 schijven gemengd met avocado helemaal op!
haha klinkt niet zo lekker..................... Ik heb gisteren een halve watermeloen op de markt gehaald. Ze is nu aan het wennen aan appel dus overmorgen mag ze meloen ( als die nog goed is dan)
ohja nee ik had t trouwens van een site, fruithapjes...meloen met avocado ik dahct, dat heb ik in huis! haha
elena, niets specifiek hoor! omdat hij meestal fruit uit zn vuistje eet hahaha maar even ....volgens mij heb ik meloen met mango verward, kan het recept ook niet meer vinden HAHAHA ARME MIRZA lol lol lol
ik weet het niet! heb het nog niet gegeten, eerst mijn aardbeitjes opgemaakt en daarna meloen. Ik zag ze bij meerdere kramen, hoop dat het lekker is