Hallo dames, graag zou ik jullie mening en ervaringen willen😃 ik zit nu op 6 dpo. En ben sinds gisterochtend gigantisch misselijk. Vooral de hele ochtend, maar gister de rest Vd dag ook met vlagen. En vandaag ook al de hele ochtend. Daarnaast heb ik beetje last van steekjes in mijn buik en onderrug. Kan dit een voorbode zijn, dat t deze maand mis raak is? Ik had op 11 feb en 12 feb een positieve ovulatietest en beide dgn geklust😉 kan pas op z'n vroegst over 4 dgn tekstje wagen. Wachten duurt lang😉 maar kan dit evt te maken hebben met een evt zwangerschap? Ben normaal nooit misselijk! Hoor graag van jullie! Groetjes
Als je op 12-2 nog een positieve ovulatietest had dan was je eisprong op 13 of 14-2. Dat zou betekenen dat je nu pas op 3 of 4 dpo zit. Dat is nig te vroeg om symptomen te hebben van een zwangerschap. Deze komen pas zodra je voldoende Hcg aanmaakt (rond na innesteling). Ik hoop natuurlijk dat het wel raak is voor je. Succes met wachten
Eens met jajo. Een eitje springt pas na 24 tot 48u na de positieve test. Je bent dus pas iets van 4 dpo. Wachten duurt altijd lang...
Bedankt vr jullie reactie😃 ja, daar heb ik even niet meer aan gedacht😕 mr als t goed is moet ik 25e ongesteld worden, dan zitten er 12 dgn tussen, dat kan? Kan ik dan evt 4 dgn vr Nod een testje wagen? Dus de 21e? Dat zeggen ze toch? Mr dan zit ik eigenlijk dus pas op 8 dpo?😕
4 dagen voor NOD is meer bedoeld van de gemiddelde LF en dat is 14 dagen. Dus daarmee kom je op 10 DPO om je eerste testje te wagen en dan ben je dus al erg vroeg. 11 februari is het begin van je piek dus met die test ga je rekenen. Binnen 24-48 uur springt je eitje dus 12 of 13 februari. Dus voor de zekerheid neem je 14 februari als 1 DPO en zit je nu dus op 4 DPO. Dus over 6 dagen zou je je eerste testje kunnen wagen. Innesteling is pas tussen 5 en 10 DPO dus de klachten kunnen daar nu nog niet van zijn. Al hoop ik wel dat je zwanger bent deze ronde