Misschien weer voor de 2e keer inleiden!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vivianbraak, 29 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Bij de eerste ben je ingeleid, kwam de tweede uit zich zelf of moest je weer ingeleid worden?

1. De tweede kwam uit zich zelf!

2. Bij de tweede moest ik weer ingeleid worden!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Het zegt het al he meiden, bij mijn eerste zwangerschap heb ik 43 weken vol uitgelopen toen is mijn dochter pas gehaald. Nu ben ik bang dat ik weer over de datum heen ga maar het meest vrees ik weer ingeleid te moeten worden... Dat zou dan een enorme teleurstelling worden voor mezelf want ik wil uit mezelf bevallen! Ik heb afspraken met de vk dat ik niet langer dan 41 wk blijf lopen omdat ik me er nu al druk om maak.
    Maar nu ben ik benieuwd toen jullie bij de eerste zijn ingeleid of de tweede uit zich zelf kwam.

Een poll dus :D

2. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Hai vivianmaas!

Ik was met mijn dochter ook overtijd.
    12 dagen om precies te zjn.
    Ik had ook vruchtwater te kort dus moest ingeleid worden.
    Me meissie lag wel lekker en had geen zin om eruit te komen.

Met me 2e had ik gekozen voor een thuis bevalling.
    In de hoop dat onze jongen vanzelf zou komen.
    Ik was ook extra "bang" voor weer een inleiding.
    En ja hoor...ik was alweer een paar dagen overtijd.
    Ben toen op een woensdag naar het ziekenhuis geweest en de arts wou daar alvast een afspraak maken voor inleiding.
    Ik schrok daarvan en vertelde hem dat ik dat liever niet had en wou wachten als dat kon.
    Ben die dag nog door de stad weze wandelen.

De volgende ochtend rond een uur of 5 kreeg ik wat last van krampjes.
    Bleken later weeën te zijn :D
    Ben na 4 uur en 14 minuutjes bevallen van een prachtige zoon.
    En dat helemaal zelf...lekker thuis :D

Dus een ileiding bij de eerste betekend niet altijd een inleiding bij de 2e ;)

Bij m'n 3e ben ik overigens wel ingeleid.
    Maar dat kwam omdat ik heel veel last had van BI.
    Dat was met 38.6 weken.

Hoop dat het je vraag een beetje beantwoord! :)

3. vivianbraak

Super bedankt voor je antwoord! Nou dat wordt dus weer een extra excuus om te shoppen ;)

4. keizerin

keizerin Niet meer actief

@vivianmaas ik ben daar dus ook bang voor.
    Wessel was echt niet van plan om te komen en daarom hadden ze met 42 weken besloten Wessel te gaan halen.
    Ben gelijk ingeleid en die zelfde dag is hij geboren.

Ik zou ook graag een keer uit mezelf willen bevallen.
    Ik hoop dus echt als de 2de op komst is dat de bevalling van zelf gaat beginnen.

5. stella1

stella1 Lid

9 dec 2006
    72
    0
    0
    rotterdam
    bij allebei m'n meiden ingeleid. De bedoeling was om bij de 2e gewoon thuis te bevallen, maar aangezien er bij 41 + 4 bleek dat er niet zoveel vruchtwater was, is er toch besloten om in te leiden.
    Vond ik helemaal niet erg. Was eigenlijk stiekum wel blij dat het weer in het ziekenhuis zou gaan gebeuren. Heb inleiding bij de 1e als positief ervaren, dus zag er helemaal niet tegenop. Ging ook heel voorspoedig en na breken van de vliezen is ze in 3 uur tijd geboren. (de 1e in 5 uur tijd).

6. vivianbraak

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb de eerste keer dus helemaal niet positief gevonden en wil dan ook absoluut niet naar het zkh! Ik wil zo graag thuis bevallen, alleen het idee dat ik weer naar het zkh moet .... moet er niet aan denken sorry..

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hm, ik blijf hier ook even aandachtig lezen.
    Ik ben nog nooit ingeleid, maar waarschijnlijk zal het nu moeten omdat diabetesbaby's bijna altijd vroeger worden ingeleid. Lijkt me ontzettend akelig om aan zo'n korte draad te moeten liggen, en je kunt dan je bed toch niet meer uit? Bleeeeeeeh, heb ik helemaal geen zin in dus!

De eerste twee zijn lekker uit zichzelf gekomen. Volgens mij is je lichaam en geest er dan pas ook echt goed aan toe...
    Maarja, als inleiden moet, dan moet het... :oops:

8. Shaceaby

Shaceaby Lid

23 mei 2007
    30
    0
    0
    Administratief medewerker
    Vlaardingen
    Bij de eerste ben ik met 41 weken en 5 dagen ingeleid. Na 12 uur lang weeen ben ik uiteindelijk bevallen met een keizersnede.

Ik ben nu 13 dagen overtijd van de 2e en ik word weer ingeleid. Morgen hoor ik wanneer het gaat gebeuren, maandag of dinsdag.

9. vivianbraak

Shaceaby succes meid!

Kisbaba dat is dus waarom ik niet weer in het zkh wil bevallen kon geen kant op! Alle artsen die maar binnen komen, en dat bed je komt er niet vandaan.. Bbbrrrr krijg flasch backs

10. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Ik moet er wel bijzeggen dat onze oudste wel in het ziekenhuis geboren is, zonder inleiden, maar dat was toen toch wel prettig. Pas het laatste uurtje zat ik aan dat CTG-geval vast, daarvoor mocht ik gewoon lopen.

11. vivianbraak

Oke ja dat mocht ik dus niet. Ik hoop maar dat deze gewoon uit zichzelf komt :D

12. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Misschien hebben ze ook wel inleidings apparaten waar ze een langere draad aan hebben, zodat je toch nog een beetje rond je bed kunt drentelen? Daar zou je om kunnen vragen...
    Maar ja, ik heb er dus geen ervaring mee. :oops:

13. vivianbraak

Ja wie weet hahaha! Vind het wel een goeie!

14. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb de inleiding zelf heel positief ervaren en wat dat betreft zou ik het wel over willen doen,maar tot 42 weken moeten lopen daar zit ik meer over in.
    Ik was helemaal op en de vk's deden echt helemaal niks voor me.
    En het lijkt mij aan de ene kant fijner als het van zelf begint.

Ik wilde met Wessel ook heel graag thuisbevallen maar ik was toch wel heel blij dat ik al in het ziekenhuis was omdat niet alles vlekkenloos ging.
    De volgende keer wil ik zo wie zo in het ziekenhuis bevallen.

15. vivianbraak

Ja Vales ik denk dat, dat indd ook heel erg mee speelt ik was ook helemaal op. Maar goed ik vond het gewoon niet prettig en ik wil nu zo graag in mijn eigen omgeving bevallen. En wat bij mij ook heel erg meespeelt ik wil uit mezelf bevallen. Zit gelijk te denken hoe zou dat vroeger zijn gegaan toen hadden ze dit nog niet... 10 maanden dragen hahaha

16. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik ben bij de eerste zwangerschap een week te vroeg ingeleid vanwege complicaties met de baby.
    Hopelijk mag ik dat bij deze zwangerschap overslaan, is toch wel heel erg heftig voor een eerste keer ;) en ik wil het niet graag overdoen, duimen dus maar...

17. vivianbraak

Ik duim met je mee mystic sun!

Deel Deze Pagina